וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון וויזארדס מארחת את גינזבורג: "הכל פה הרבה יותר גדול"

13.1.2018 / 8:13

מאמנה הישראלי של נבחרת צ'כיה הגיע עם אנשים נוספים מהאיגוד הצ'כי להשתלמות אצל קבוצת המזרח בה משחק תומאס סטורנסקי: "המטרה העיקרית היא לראות אותו ולשוחח עם המאמנים שלו"

תומאש סאטורנסקי ננו גינצבורג. רויטרס
סאטורנסקי וגינצבורג/רויטרס

מאמנה הישראלי של נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג נמצא בימים האחרונים בוושינגטון ומתלווה לאימונים ולמשחקים של קבוצת ה-NBA וושינגטון וויזארדס. ביחד עם גינזבורג נמצאים אנשי צוות נוספים מהאיגוד הצ'כי, שבאו איתו כדי ללמוד על דרכי פעולה מקבוצת הצמרת מהמזרח. הקשר בין מאמנה היוצא של נימבורק הצ'כית לוויזארדס נוצר בזכות שחקנה הצ'כי של וושינגטון תומאס סטורנסקי, ובמהלך השבוע ניהל גינזבורג שיחות רבות עם השחקן, שצפוי לחבור בחזרה לנבחרת בחלון הנבחרות בחודש יוני.

"הוזמנתי על ידי הוויזארדס לשבוע להתלוות לאימונים ולמשחקים שלהם", סיפר גינזבורג לוואלה! ספורט, "כמובן שהמטרה העיקרית היא להפגש עם סטורנסקי, לראות אותו באימונים ולשוחח עם המאמנים שלו. מתלווים אליי אנשי המדיה של האיגוד והטלוויזיה הצ'כית. זאת לא הפעם הראשונה שלי בנ.ב.א, אבל כמובן שכל פעם מחדש אפשר לראות איך הכל שונה פה מאירופה. הכל גדול יותר, כממו הצוות המקצועי והרפואי, התקשורת וכמובן האירוע עצמו, שהוא הרבה יותר שואו. בגדול, אני משוחח הרבה עם הצוות המקצועי על ההבדלים מאירופה ועל תומאס עצמו איך הוא יוכל להפוך לשחקן נ.ב.א יותר טוב בעתיד".

גינזבורג מאמן את הנבחרת הצ'כית בארבע השנים האחרונות, כשהחל מחודש נובמבר הוא מאמן רק את הנבחרת ועזב את נימבורק, אותה מאמן היום עוזרו לשעבר אורן עמיאל. בפתיחת מוקדמות אליפות העולם השיגו הצ'כים שני ניצחונות גדולים על איסלנד ופינלנד, והם מדורגים במקום הראשון בבית בעמדת זינוק נהדרת לקראת המשך משחקי המוקדמות בפברואר. ביוני צפויה הנבחרת לקבל בחזרה את סטורנסקי וכוכבה השני יאן וסלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully