וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל כאבי הגב: עומרי כספי בספק למילווקי, סטף קרי שוב ייעדר

מצבו של הישראלי ייבחן רגע לפני המפגש עם הבאקס, בעוד הרכז ישאר גם הפעם בחוץ כאמצעי זהירות. קליי תומפסון ישוב. דיווח: קליבלנד תהיה מוכנה לוותר על טריסטן תומפסון בטרייד

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
הגב מציק. עומרי כספי/AP

עומרי כספי עשוי להיעדר הלילה (בין שישי לשבת) ממשחקה של גולדן סטייט נגד מילווקי, בשל כאבי הגב מהם הוא סובל בתקופה האחרונה. שחקן נבחרת ישראל כבר הפסיד בשל הכאבים הללו שלושה משחקים, ואחרי ששותף בשלושה האחרונים הוא עשוי לקבל מעט מנוחה, אך החלטה סופית בעניין תתקבל רק לאחר הערכת מצבו בסמוך לשריקת הפתיחה. סטף קרי, שנעדר מהתבוסה של הווריירס ללוס אנג'לס קליפרס במשחק הקודם, לא ישחק גם הפעם - אך רק כאמצעי זהירות, שכן קרי השתתף היום באימון הקליעות של הקבוצה באופן רגיל. קללי תומפסון, שנעדר גם הוא מול הקליפרס, יחזור נגד הבאקס.

בצד השני של ארצות הברית ממשיכים לעסוק במצבה של קליבלנד, ואופציה של טרייד על טריסטן תומפסון שוב עלתה לכותרות. על פי שאמס צ'ראניה מיאהו, "מספר קבוצות בליגה מעוניינות בתומפסון, והקאבס מוכנים לוותר עליו תמורת ההצעה המתאימה, למשל כזו שתנתית אצלה את דיאנדרה ג'ורדן". הסנטר, שבקיץ הקודם חתם על חוזה חדש לחמש שנים תמורת 82 מיליון דולר, מעמיד העונה ממוצעים נמוכים של 5.3 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-0.4 חסימות ב-19 דקות משחק בלבד.

הפרשן טרי פלוטו כתב בנושר: "הקליפרס ישקלו ברצינות את העסקה עם קליבלנד תוסיף לתומפסון את בחירת הסיבוב הראשון בדראפט שקיבלה בעסקת קיירי אירווינג, אך לא סביר שהקאס יסכימו לכך". הגיוני, בהתחשב בעובדה שאלופת המזרח חוששת שלברון ג'יימס יעזוב אותה בקיץ, והיא רוצה לשמור לעצמה נכס עתידי כלשהו. סביר להניח שתהיינה התפתחויות בנושא בקרוב.

עוד בנושא

חם ב-NBA: קליבלנד הושפלה על ידי טורונטו, לברון צרח על חבריו
לברון מסביר את ההתפרצות על חבריו: "משפחה היא לא גן של שושנים"
לברון ג'יימס: "הילדים שלי יכולים להשפיע על העיתוי בו אפרוש"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully