וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: השוער הבוליביאני גיירמו ויסקארה חתם בקבוצה

השוער בן ה-24, שרשם הופעה אחת בנבחרת בוליביה, חתם לשנתיים וחצי וינסה לסייע לקבוצה של מנחם קורצקי להישאר בליגת העל. הוא למעשה מחליף את תומאש קושיצקי, ששוחרר לאחרונה

AP

הפועל רעננה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של השוער גיירמו ויסקארה. הבוליביאני בן ה-24 חתם לשנתיים וחצי וינסה לסייע לקבוצה של מנחם קורצקי להישאר בליגת העל. הוא למעשה מחליף את תומאש קושיצקי, ששוחרר לאחרונה אחרי חצי עונה.

ויסקארה שיחק לאחרונה באוריינטה פטרולרו הבוליביאנית ובעבר גם לבש את מדי בוליבאר המקומית ו-ויטוריה הברזילאית. הוא סיים את חוזהו באוריינטה בקיץ ומאז היה שחקן חופשי, וברעננה יצטרכו להכניס אותו במהירות לכושר משחק אחרי תקופה ארוכה בה לא שיחק. לוויסקארה יש הופעה אחת בנבחרת בוליביה - משחק ידידות בו היא הובסה 4:0 על ידי ארה"ב במאי 2016.

המאמן מנחם קורצקי דיבר לקראת המשחק מול הפועל אשקלון ביום ראשון: "אין לנו הרבה זמן להתכונן למשחק כיוון שסיימנו את ההתמודדות מול מכבי חיפה רק לפני יומיים, נאושש את השחקנים גם פיזית וגם מנטלית בעקבות ההפסד האחרון. המשחק מול אשקלון הוא כמובן משחק מאוד משמעותי שנהיה חייבים לחזור ממנו עם נקודות, אני סומך על הבחורים שיעשו את המעבר מהמשחק מול חיפה למשחק חשוב וישחקו טוב, זו המטרה שלנו".

שוער נבחרת בוליביה גיירמו ויסקארה. AP
ויסאקרה בפעולה במדי נבחרת בוליביה נגד ארצות הברית/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully