וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג ניצחה 1:3 את שאלקה

הקבוצה של רלף האזנהוטל חזרה לנצח אחרי ארבעה משחקי ליגה: קייטה (41), ורנר (69) וברומה (71) כבשו, נאלדו איזן זמנית (55). האנובר חזרה מ-2:0 ל-2:3 מול מיינץ, שלושער לפולקרוג

שחקני באיירן מינכן חוגגים. GettyImages
הרצף השלילי בביי ארנה נשבר. ריברי חוגג/GettyImages

כמעט חודש אחרי שיצאה לפגרת החורף, שבה אמש (שישי) הבונדסליגה לפעילות עם המחזור ה-18 והראשון של הסיבוב השני. באיירן מינכן המשיכה מאותו מקום בו נעצרה לפני הפגרה, וגברה 1:3 בחוץ על באייר לברקוזן. במשחק המאוחר של הערב הצליחה ר.ב. לייפציג לנצח 1:3 את שאלקה, כשעוד קודם לכן, השיגו שטוגרט (0:1 על הרטה ברלין), אוגסבורג (0:1 על המבורג) והאנובר (2:3 על מיינץ) ניצחונות דחוקים. ורדר ברמן נפרדה ב-1:1 עם הופנהיים, איינטרכט פרנקפורט סיימה בתוצאה זהה עם פרייבורג.

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 3:1

מאז 2013 לא הצליחה באיירן למצוא את הרשת בביי ארנה של לברקוזן, אבל אפילו היריבה הקשוחה והפגרה לא עצרו את הסחף של האלופה, שרשמה משחק ניצחון חמישי ברצף. חאמס רודריגס סיפק משחק נפלא: הוא הרים את הקרן שהסתיימה בדחיקה פנימה של חאבי מרטינס (32) אחרי ערבובייה ברחבה, בישל לפרנק ריברי (59) את שערו הראשון העונה בליגה וחתם בעצמו את התוצאה (91) עם בעיטה חופשית נהדרת. קווין פולנד (70) רק צימק בבעיטה נאה לקורה ופנימה, אך זה לא עזר למארחת, שנעצרה אחרי 12 מחזורים רצופים ללא הפסד ופספסה הזדמנות לעלות למקום השני, לפחות באופן זמני.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
נכנס כמחליף והחזיר מיידית עם שער ובישול. ורנר/רויטרס

ר.ב. לייפציג - שאלקה 1:3

הקבוצה של רלף האזנהוטל יצאה אל פגרת החורף בתקופה לא טובה כשהיא משיגה שתי נקודות בלבד מ-12 האחרונות בליגה. הערב היא הראתה שכנראה היא התאמנה חזק בזמן הפגרה ורשמה ניצחון ביתי מרשים מול מי שדורגה שנייה ערב המחזור ועכשיו איבדה את הסגנות למי שניצחה אותה.ז'אן קווין אוגוסטן היה יכול להעלות את ר.ב. לייפציג ליתרון בדקה ה-37, אבל החמיץ פנדל, או שאפשר אפילו לומר שרלף פהרמאן רשם הצלה מרשימה. המארחת לא נשברה והשיגה בכל זאת שער לפני המחצית (41) כשבעיטה של נאבי קייטה פגעה באחד משחקני ההגנה, שינתה כיוון והלכה פנימה, 0:1. שאלקה השוותה בדקה ה-55 אחרי שדניאל קאליג'ורי הגביה מימין ונאלדו שוב כבש בנגיחה את ה-1:1. האורחת השתלטה על המשחק כמעט לחלוטין, אבל דווקא אז היא נענשה כשטימו ורנר, שנכנס כמחליף בדקה ה-63, בעט מהאוויר פנימה אחרי בישול יפה של קונראד לאיימר וזה 1:2. בדקה ה-71 ורנר בישל לברומה, שבעט כדור עוצמתי וקבע 1:3.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - המבורג 0:1
לאוגסבורג: קו ג'ה-צ'יול (45)

איינטרכט פרנקפורט - פרייבורג 1:1
לפרנקפורט: סבסטיאן האלר (28), לפרייבורג: רובין קוך (51)

האנובר - מיינץ 2:3
להאנובר: ניקלאס פולקרוג (33, 38, 75), למיינץ: יושינורי מוטו (26), אלכסנדר האק (31)

שטוטגרט - הרטה ברלין 0:1
לשטוגרט: ניקלאס שטארק (78, עצמי)

ורדר ברמן - הופנהיים 1:1
לברמן: תיאודור גברה סלאסי (63), להופנהיים: בנג'מין הובנר (39)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully