וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באסקוניה השפילה את אולימפיאקוס עם 54:86 ענק

הבאסקים חגגו עם 14:36 ברבע השלישי בלבד, בדרך לניצחון ענק שהותיר את צסק"א לבד בפסגה. ריאל מדריד הביסה 78:95 את חימקי, שאראס וז'לגיריס חזרו לנצח עם 77:79 דרמטי נגד מלאגה

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס. GettyImages
לא כוחות. וולטר טבארס מטביע/GettyImages

המחזור ה-17 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. באסקוניה השיגה 54:86 מטורף על אולימפיאקוס, ריאל מדריד הביסה 78:95 את חימקי מוסקבה בחוץ, אנאדולו אפס ניצחה 95:104 את הכוכב האדום בלגרד וז'לגיריס קובנה גברה 77:79 על מלאגה אחרי דרמה.

חימקי מוסקבה - ריאל מדריד 95:78

מי שציפה לקבל קרב מרתק בין שניים מהשחקנים הטובים ביבשת - מלך הסלים אלכסיי שבד והיורש, לוקה דונצ'יץ', התבדה וקיבל תצוגה קבוצתית נפלאה של הבלאנקוס, שממשיכים להיראות נהדר. הקבוצה של פבלו לאסו השיגה את ניצחונה השישי ברציפות במפעל וה-11 בכל המסגרות, ועשתה את זה כמעט ללא קושי. חימקי, שהגיעה אחרי ניצחון על באמברג, נאלצה שוב לנסות להסתדר ללא תומאס רובינסון הפצוע, וזה לא ממש הלך. היא נקלעה לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון, להפסקה ירדה בפיגור 20 והרימה ידיים לאחר מכן. הפרש השיא עמד על 25, לפני שהמארחת הצליחה למזער מעט נזקים מול הקהל הביתי. שבד אמנם עשה את שלו וקלע 23, אך היה היחיד שקלע בספרות כפולות, מול חמישה שחקנים שעשו זאת בריאל. רודי פרננדס הוביל עם 16 נקודות, דונצ'יץ' היה רגוע הפעם וסיים עם 10, ארבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים.

אנאדולו אפס - הכוכב האדום בלגרד 95:104

הסרבים קיוו להמשיך את המומנטום מהניצחון הנפלא על ז'לגיריס במחזור הקודם, ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות, אך הציגו הגנה חלשה מאוד ועזרו לאנאדולו להשיג ניצחון חמישי העונה במפעל. זוראן דראגיץ' קלע 24 נקודות ב-100 אחוז מכל הטווחים (4 מ-4 לשתיים, 3 מ-3 לשלוש, 7 מ-7 מהקו) וקיבל עזרה מאריק מקולום שקלע 20 משלו. מילקו בייליצה קלע 15 לכוכב.

לוואר בול במשחק יורוליג. GettyImages
נהנה מהיורוליג. לוואר בול/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - מלאגה 77:79

שתי הקבוצות נעצרו במחזור הקודם אחרי רצפים נפלאים של ארבעה ניצחונות וקיוו לחזור לעצמן. בסיבוב הראשון, בספרד, הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס נזקקה להארכה כדי לצאת מדרמה גדולה עם ניצחון, וגם הפעם זה ממש לא הלך קל. מלאגה הובילה לכל אורך המחצית הראשונה (כולל הפרש שיא של 11) וירדה להפסקה עם פלוס שמונה. שתי דקות לסיום הרבע השלישי, בנו אודריך דייק פעמיים מהקו והעלה את ז'לגיריס ליתרון ראשון אחרי דקות ארוכות, אך ארבע נקודות רצופות של גיורגי שרמדיני העניקו את היתרון לאורחת לפני הרבע המכריע. לדקות הסיום הליטאים הגיעו מרוכזים יותר, וגם שרדו ניסיון קאמבק ספרדי, בזכות חסימה גדולה של אדגאס אולנובאס על ריי מקאלום על הבאזר. קווין פאנגוס הוביל עם 16 נקודות. האחים בול, שמשחקים בליטא, הגיעו יחד עם האבא לוואר לצפות במשחק.

באסקוניה - אולימפיאקוס 54:86

קשה מאוד להסביר מה קרה הערב באולם פרננדו בואסה, שם הבאסקים פשוט התפוצצו על קבוצת ההגנה הטובה ביורוליג ורשמו ניצחון מדהים. אולימפיאקוס דווקא פתחה טובה ועלתה ל-0:8 מהיר, אך כל זה ממש לא היה קרוב לבשר על ההמשך. היוונים קלעו רק תשע נקודות ברבע השני וירדו להפסקה בפיגור שש. במחצית השנייה המגמה נמשכה, אך קשה היה לצפות את ההתרסקות של האורחים. באסקוניה ניצחה את הרבע השלישי 14:36 ואת המחצית כולה 24:50 והובילה בשיא ב-35 הפרש(!). יוהאנס וויגטמן הוביל עם 19 נקודות, גיורגיוס פרינטזיס קלע 13 מנגד. בעקבות התוצאה, צסק"א מוסקבה נותרה לבד בפסגת הטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן באסקוניה ג'ייסון גריינג'ר מול אולימפיאקוס. GettyImages
איזה ניצחון של הבאסקים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully