וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: ההזדמנות של אחי נצרת לחזור למסלול

הקבוצה של אדהם האדיה לא ניצחה כבר חמישה משחקים ברציפות ותנסה להתקרב למקום השני כשהיא תארח את הפועל עפולה (15:00). נשר נגד הרצליה בקרב תחתית, הפועל רמת גן ברמת השרון

עוביידה אבו רביע שחקן מכבי אחי נצרת עם מאמנו אדהם האדיה. אדריאן הרבשטיין
אחי נצרת לא חגגה כבר הרבה זמן/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-18 בליגה הלאומית ייצא לדרך ביום שישי עם ארבעה משחקים ויושלם ביום שני עם ארבעה נוספים. שלוש הראשונות, הפועל כפר סבא, הפועל תל אביב והפועל קטמון, ישחקו רק בעוד כמה ימים ואחי נצרת תנסה לנצל את זה כדי לשפר עמדות.

אחי נצרת - הפועל עפולה (שישי, 15:00)

ארבע תוצאות תיקו והפסד - בסך הכול חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון - הורידו את אחי נצרת למקום הרביעי בטבלה. לפני שהפועל כפר סבא והפועל תל אביב בורחות לה, הקבוצה של אדהם האדיה חייבת לחזור למסלול הנכון מבחינתה. בסיבוב הראשון אחי ניצחה 0:2 מצמד של חסן אבו זייד וזו תוצאה שתשמח מאוד את הירוקים גם הפעם. עפולה שחולמת על התברגות לפלייאוף העליון בעוד כמה חודשים, תנסה להפתיע.

הפועל חדרה - הפועל נצרת עילית (שישי, 15:00)

חדרה תגיע למשחק הבית שלה כשהיא פורמה מצוינת, אחרי שצברה 7 נקודות מ-9 האחרונות. במשחקים של הקבוצה של ניסו אביטן נכבשו העונה 56 שערים, כך שאין ספק שגם הפעם הרשתות ינועו. נצרת עילית שניצחה רק פעם אחת בששת המשחקים האחרונים, תשמח לשחזר את התוצאה מהסיבוב הראשון: ניצחון 1:3.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
אפשר לסמוך על הפועל חדרה שגם במשחק הזה יפלו שערים/שלומי גבאי

עירוני נשר - מכבי הרצליה (שישי, 15:00)

שתי האחרונות בטבלה ינסו לשפר עמדות אחת על חשבון השנייה. זה יהיה מפגש בין שתי ההגנות החלשות בליגה (32 ספיגות לכל אחת מהקבוצות), אבל בעוד נשר לא מצליחה לצבור נקודות, הרצליה דווקא מגיעה אחרי ניצחון יקר על אחי נצרת.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן (שישי, 15:00)

הפועל רמת גן סופרת חמישה משחקים רצופים ללא הפסד ואם היא תנצח במורשה, היא תוכל לחשוב גם על פלייאוף עליון. המארחת חסרת היציבות סדרתית במשחקי הבית שלה: ניצחון-הפסד-ניצחון-הפסד וכן הלאה. אם לשפוט על פי הנתון הזה בלבד, הרי שאחרי התבוסה 4:0 להפועל חדרה לפני שבוע, הפעם הגיע תור הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully