וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב גילתה מגעים בין האוצר לאיגודים ופוצצה את המו"מ

10.1.2018 / 21:36

המו"מ התקציבי בין האוצר למשרד התרבות והספורט פוצץ, השרה זעמה: "באוצר משחקים משחק מלוכלך ומנהלים דיוני תקציב כאילו מדובר בכסף הפרטי שלהם. שיטות שמתאימות לארגונים מפוקפקים"

מירי רגב עם משה אדרי ושאר משתתפי יום הקולנוע הישראלי. מגד גוזני
זועמת. מירי רגב/מגד גוזני

פוצץ המו"מ התקציבי בין האוצר למשרד התרבות והספורט. הרקע לפיצוץ: לבכירי המשרד נודע כי במקביל לישיבה של אגף התקציבים עם מנכ"ל המשרד, זומנו גורמי הוועד האולימפי, המרכזים והאיגודים לפגישות עם נציגי האוצר והשרה רגב הורתה להפסיק מיד את הדיונים.

מלשכתה של רגב נמסר: "תוך כדי ניהול משא ומתן עם משרד התרבות והספורט על תקציב 2019 ועל עתיד הטוטו והספורט הישראלי, פעלו פקידי האוצר מאחורי גבו של משרד הספורט וניהלו משא ומתן מקביל עם נציגי הוועד האולימפי ואיגודי הספורט, במטרה להפעיל לחץ פסול על משרד התרבות והספורט והשרה העומדת בראשו".

שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה: "באוצר משחקים משחק מלוכלך ומנהלים את דיוני התקציב כאילו מדובר בכסף הפרטי שלהם. אלו מניפולציות ושיטות שמתאימות להתנהלות ארגונים מפוקפקים ולא לממשלה ומנהל תקין. הניסיון לבצע 'הפרד ומשול' ולהשיג סיכומים מול האיגודים ולא מול המשרד הממשלתי האחראי על תחום הספורט, הוא ניסיון שסופו כישלון חרוץ".

על כוונת האוצר להעביר לידיו את הטוטו, אמרה השרה רגב: "הצעת האוצר במתכונתה הנוכחית וכפי שהונחה על שולחננו לא תעבור בחוק התקציב. כפי שסיכמתי עם ראש הממשלה, שום הצעה בנושא הטוטו לא תובא לדיון מבלי שאתן לה את הסכמתי. הספורט הישראלי אינו פרה חולבת, אני מציעה שהאוצר ימצא לו מקור תקציבי אחר לנטו פרויקטים ולנטו פרסום שהאוצר מוביל בחודשים האחרונים".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully