וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אנורתוזיס של לוי והרוש ניצחה בגביע, בכורה לסייף

קבוצתם של השוער והמאמן הישראלים גברה 2:3 על איה נאפה, במשחק הראשון בשמינית הגמר. מחצית לרכש של אנדרלכט במשחק אימון. גם אלמוג כהן ורפאלוב שותפו במשחקי הכנה, אלטמן הודח מהגביע

שחקן אנדרלכט קני סייף. הטוויטר של אנדרלכט, אתר רשמי
זכה לדקות ראשונות. קני סייף/אתר רשמי, הטוויטר של אנדרלכט

אנורתוזיס פמגוסטה גברה הערב (רביעי) 2:3 בביתה על איה נאפה, במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית גמר הגביע הקפריסאי. קבוצתו של רוני לוי, בה פתח ושיחק 90 דקות אריאל הרוש בין הקורות, מקווה לזכות בתואר לראשונה מאז שנת 2007 אך הסתבכה מעט מול הקבוצה המדורגת שביעית בליגת המשנה. דוגלאו (45) אמנם העלה את המארחת ליתרון, אך איה נאפה חזרה וגם הצליחה לצמק בסיום ולהשאיר לעצמה סיכוי לא רע בגומלין, אחרי שגורדון שילדנפלד (68) ואבובאקר קמארה (70) כבשו לאנורתוזיס.

מעבר לזה, לא מעט משחקי ידידות נערכים הערב באירופה, ובהם לוקחים חלק מספר ישראלים. קני סייף ערך את הופעת הבכורה שלו במדי אנדרלכט, אליה הגיע בימים האחרונים בהשאלה מגנט, ופתח במשחק הידידות מול אוטרכט ההולנדית. סייף הוחלף במחצית, בפיגור 1:0, וזכה לראות שישה שערים מהספסל ואת קבוצתו נכנעת 4:3 בסיום.

* עומרי אלטמן פתח ושיחק 58 דקות ב-0:1 של פנאתינייקוס על למיה בשמינית גמר הגביע היווני. למרות הניצחון, הישראלי ופאו הודחו מהגביע בעקבות ההפסד 4:1 במשחק הראשון בין הקבוצות.

* אלמוג כהן פתח במדי אינגולשטאדט, שנפרדה ב-2:2 ממכלן הבלגית.

* ליאור רפאלוב הציג יכולת טובה וזכה למחיאות כפיים כאשר הוחלף בדקה ה-80, ב-1:2 של קלאב ברוז' על כרוניגן מהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully