וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "רואה את מכבי חיפה מסתבכת בתחתית. היא לא מסוגלת לנצח בבית"

מאמן הפועל אשקלון סבור שהמצב של הירוקים לא קל, מאשר שאיבנצ'יץ' יעזוב להפועל חיפה אחרי המשחק הבא, ומנתח את הקרב בין באר שבע למכבי תל אביב: "לקח לג'ורדי זמן להסתגל, באר שבע בלי וואקמה זה חצי קבוצה"

אדריאן הרבשטיין
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. אדריאן הרבשטיין
בעל דעות מגובשות. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים התראיין היום (רביעי) לתוכנית הפייסבוק "חמי וטוכמן", התייחס למצב בתחתית ליגת העל וציין כי לדעתו מכבי חפה עלולה להסתבך בקרבות ירידה. "אם אני רואה את מכבי חיפה מסתבכת בתחתית? בלי שום ספק. אני ראיתי את מכבי חיפה, את השחקנים שלה, בכל המשחקים שלה מול קבוצות התחתית היא לא יכולה לנצח. היום היא לא מסוגלת לעשות שום דבר בסמי עופר. זה היה הכוח שלה".

נעים אישר את חשיפת וואלה! ספורט לפיה חלוץ הקבוצה יוסיפ איבנצ'יץ' יעבור להפועל חיפה. "אני מאמין שכן, כבר אחרי המשחק הבא הוא יעבור", אמר נעים, "אנחנו מחכים לדויד מנגה. יוסיפ ישחק את המשחק האחרון, ואחר כך יעבור להפועל חיפה ונאחל לו בהצלחה.

"למה הוא משוחרר? אנחנו לא מספיק טובים בחלק הקדמי. לא מייצרים מספיק מצבים. בשנה שעברה איבנצ'יץ' היה פנטסטי, אבל הוא לא חלוץ. אנחנו לא מבקיעים מספיק. אנחנו קבוצה טובה, שוער מצוין, הגנה וקישור טוב, אבל לא מבקיעים. עכשיו הצלחנו להחזיר את מנגה, ואני מאמין שיהיה לנו חלק קדמי טוב יותר. הוא קיבל הצעה מהפועל חיפה, שרצה לאליפות, וזו הזדמנות בשבילו. הראש שלו לא פה, אז אני רוצה רק שחקנים שכולם מחויבים בכל הכוח".

האם לאשקלון יש זכות קיום בליגת העל? "אוהבים פה את הקבוצה, המגרש תמיד מלא. אנחנו מביאים 3,000 צופים, ואני מצפה ליותר. אם אלונה לא הייתה לבאר שבע, גם לה לא הייתה זכות קיום".

עוד בנושא
מ.ס אשדוד: הפועל באר שבע רוצה את בלסינג אלקה לקראת העונה הבאה
בית"ר ירושלים בעננים מהתיקו של באר שבע: "אפשר ללכת עד הסוף"
מנהלת הליגה: ועדת האיתור המליצה על ארז חלפון לתפקיד היו"ר

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. מגד גוזני
"מכבי תל אביב משחקת טוב יותר". קרויף/מגד גוזני

מי לדעתך תיקח אליפות? "אם וואקמה היה בשיאו, למכבי תל אביב לא היה סיכוי. אבל באר שבע בלי וואקמה זה חצי קבוצה. כשהוא לא טוב, כשהוא לא משחק, באר שבע לא דומה לקבוצה שהייתה בעונה שעברה. אבל אם לא יחזור לעצמו, וכרגע זה נראה רע, מכבי תל אביב יכולה לעקוף אותה.

"ג'ורדי? הוא מסתגל. עכשיו מכבי תל אביב משחקת יותר טוב. מזהים התלהבות. ג'ורדי מאמן טוב. נכון שהיו מהם יותר ציפיות, אבל לקח לו זמן להסתגל. הם היו אפאטיים, אבל עכשיו הם נראים טוב, מבחינת רצון ולחימה".

דויד מנגה, שסיכם בהפועל אשקלון, נחת הערב בישראל ועתיד להצטרף לקבוצה. הצרפתי בן ה-28 ישוב לקדנציה שנייה באשקלון אחרי שבעונה שעברה חתם בינואר ועזר לה להישאר בליגת העל. עוד לפני שיחתום, יעבור מנגה בדיקות רפואיות ואחריהן יהפוך באופן רשמי לחלק מסגל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully