וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ על מ.ס רובי שפירא: "היו נגדי איומים והסתות לרצח"

בעלי הפועל חיפה התראיין ל"חמי וטוכמן" ופסל אפשרות לאיחוד עם קבוצת האוהדים: "יש שם גרעין שבאופן עקבי מתקיפים פיזית ומילולית". על ורמוט: "מכבי חיפה לא תשחרר אותו אלינו"

אדריאן הרבשטיין
יואב כץ בעלים הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
מצב רוח קרבי. יואב כץ/סוכנות ג'יני

בעלי הפועל חיפה יואב כץ חשף היום (רביעי) בתוכנית הפייסבוק "חמי וטוכמן" שהוא ספג איומים מאוהדי מ.ס רובי שפירא. כידוע, קבוצת האוהדים הוקמה כמחאה להתנהלות של כץ כבעלי הפועל חיפה, שמצדו טוען להתנכלות אלימה שהוא סופג.

כאשר כץ נשאל על איחוד אפשרי עם מ.ס רובי שפירא הוא שלל זאת וענה: "האנשים האלה... היו נגדי איומים, היו הסתות לרצח, קללות, 'שסודנים יאנסו את הבת שלך', האנשים האלה עברו את הטעם הטוב. יש גרעין שבאופן עקבי מתקיפים פיזית ומילולית, השתמשו באלימות, ואף אחד לא מגנה. אני לא רוצה לדבר על זה".

הפועל חיפה ממשיכה להיות צמודה לפסגה, וכץ לא מכחיש שהקבוצה מכוונת הכי גבוה שאפשר. האם אפשר להפתיע את באר שבע? "אני מקווה. זה תלוי בשחקנים שלנו", אמר כץ, "מה הרף שלי העונה? אנחנו נאבקים על מקום ראשון. אנחנו לא פחות טובים משאר הקבוצות, ונאבקים על המקום הראשון. לא רוצה לדבר על כסף. לניר יש את הכלים להמשיך את המסע הזה".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים בעננים מהתיקו של באר שבע: "אפשר ללכת עד הסוף"
מרשיץ' הקליט את חבריו והציג את ההקלטות בבוררות מול בני יהודה
מ.ס אשדוד: הפועל באר שבע רוצה את בלסינג אלקה לקראת העונה הבאה

גילי ורמוט. ברני ארדוב
"אם הוא ישוחרר - נדבר איתו". גילי ורמוט/ברני ארדוב

על האפשרות שגילי ורמוט יצטרף: "זה תלוי במכבי חיפה, לא בנו. אם הוא ישוחרר, אנחנו נדבר איתו. לדעתי מכבי חיפה לא ישחררו אותו להפועל חיפה". על המשבר של היריבה העירונית אמר כץ ש"במכבי חיפה יש אנשים חכמים, הם עשן שגיאות, אבל אני בטוח שהם יידעו לתקן אותן".

  • עוד באותו נושא:
  • יואב כץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully