וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "יש לנו הזדמנות להיות קבוצה מיוחדת"

מאמן הפועל חולון התארח בתוכנית הפייסבוק "שקדי ואהרל'ה" וסיפר על הריצה של קבוצתו, גלן רייס ג'וניור ("לא ידענו שזה ייצא ככה"), על העתיד ("כדי לנצח משחקים גדולים נצטרך להיות יותר ממושמעים") והגרלת חצי גמר גביע המדינה ("לא באים להיות תפאורה")

מערכת וואלה!

מאמן הפועל חולון דן שמיר התארח היום (רביעי) בתוכנית הפייסבוק החדשה "שקדי ואהרל'ה" אחרי הניצחון המשמעותי של קבוצתו 91:106 בליגת האלופות על יובנטוס הליטאית. שמיר סיפר ארוכות על העונה האירופית של חולון, על מה שעובר עליה בימים הללו ועל הגרלת חצי גמר גביע המדינה.

"אנחנו לא מאוד מצליחים בליגת האלופות, אבל זאת עדיין חוויה טובה מאוד, אנחנו מרוצים מהניצחון שלנו אתמול, ויש לנו רצון להמשיך באירופה מעבר לפברואר", סיפר המאמן, "יש בזה משהו מאוד בריא לקבוצה, עצם זה שאנחנו משחקים פעמיים בשבוע, עם כל העומסים. העומס הזה ומה שנלווה לו רק מקשה, אבל יחד עם זה, כשאתה נמצא בתוך זה, וחוויתי את זה מכל הכיוונים, קשה לך לחשוב לשחק פעם אחת בשבוע, לשחק בשבת ואז המשחק הבא הוא בראשון או השני הבא. ככה זה צריך להיות, להתכונן למשחק הבא ולדפדף הלאה. זה מקשה על לעשות דברים בין לבין, אם יש לך שבוע להכין משחק, אז אפשר להכניס ולנסות, אין לך את זה בתנאים האלה, אבל זה עדיין טוב".

אתה חושש מהרגע שהעונה האירופית תגמר?

"במהלך בריא של עונה, צריך להגיע לשלב הזה, אני מצפה לזה באיזשהו מקום, כי יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לעשות יותר טוב כדי להגיע לסוף יותר טובים, וזה לא יקרה בלי קצת יותר אימונים, אני צריך את הזמן הזה, וזה יעשה לנו טוב. זה באמת שינוי, כשמתאמנים חמישה אימונים במקום אימון שחרור והכנה למשחק".

תקציר: גלבוע/גליל - הפועל חולון 101:92. ברני ארדוב
"אנחנו לא קבוצה הכי טכנוקרטית שיש,". דן שמיר/ברני ארדוב

חולון של שמיר היא אחת מקבוצות ההתקפה הטובות ביותר שנראו אי פעם בישראל. כשהוא נשאל על האם הוא אופטימי כשההצלחה שלהם מגיעה למרות שמשחק ההגנה לא מספיק טוב, הוא שופך את האני מאמין שלו על הקבוצה הנוכחית.

"גם בהתקפה יש לנו הרבה מה לשפר. מצחיק להגיד את זה כשאנחנו קבוצת התקפה שהרבה זמן לא הייתה לי כזאת. אנחנו קולעים יותר מ-90 נקודות למשחק ואתמול מסרנו 29 אסיסטים, אבל גם בהתקפה יש לנו מה לעשות יותר טוב. לדבר קל, ולהסביר עוד יותר קל. בכל קבוצה אנחנו לא יודעים מה ייצא ממנה, הקבוצה הזאת היא עם אופי כזה, אנחנו לא קבוצה הכי טכנוקרטית שיש, יש לנו שחקנים שהם לא שומרים גדולים. אנחנו צריכים לדרוש מאיתנו יותר, אבל זה מכתיב אופי מסוים. האם טוב לנו, והם נהנים לשחק ביחד, וגם אנחנו מנצחים, אז כן. כדי לנצח משחקים גדולים נצטרך להיות יותר ממושמעים. להגיע לשם זה תהליך. אני באמת חושב שזה כיף לאמן קבוצה שעושה טוב לקהל, לעיתונאים ולטלוויזיה".

ספר קצת איך הצלחת להגיע לגלן רייס ג'וניור.

"יש לנו צוות שלם שעובד על הדברים האלה, הבאנו הרבה שחקנים טובים גם להפועל חולון וגם למקומות אחרים. אנחנו יודעים הרבה דברים על שחקנים, במקרה של גלן זה די ברור, לא ידענו שזה ייצא ככה. אני התעקשתי על העמדה הזאת. הייתה לנו בעיה בריבאונד, ואני התעקשתי על העמדה הזאת, בגלל זה התכנסנו לשמות שהם רלוונטיים לעמדה הזאת".

מה שקרה לך בעונה שעברה, עם הנפילה בפלייאוף, עוד יושב לך בראש?

"יש לנו קבוצה עמוסת כישרון, כולם מדברים על גלן רייס כי הוא השם בכותרות. אבל זה לא רק הוא. זה גם תמיר בלאט, ג'ו אלכסנדר, קורי וולדן, שהוא אחד השחקנים האהובים עליי בכל הזמנים, גיא פניני, שלומי הרוש וחנן קולמן והבאנו לאחרונה את טי ג'יי קליין שהוא אחד הישראלים הכי טובים שיש כיום. יש לנו הזדמנות להיות קבוצה מיוחדת, זה לא מבטיח לנו שום דבר. בשנה שעברה נבנינו להיות קבוצת מרכז טבלה, עשינו עבודה טובה כולנו, השחקנים שיחקו ביחד, וסיימנו את העונה במקום הראשון, ובפלייאוף אכזבנו אבל באופן עקרוני עשינו מעבר למה שחשבנו שנעשה. האם זה מפחיד אותי שיקרה אותו תסריט? זה מפחיד אותי. אולי עדיף לבוא מלמטה. הדברים האלה בונים עוצמה, אנחנו מרגישים את זה כשאנחנו משתפרים ואנחנו מייצרים הרתעה. אף אחד שמתעסק במה שאני מתעסק לא חושב שהמשחק הבא הוא הכי חשוב. ננסה להיות הכי טובים שאנחנו יכולים, גם עכשיו גם בסוף".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גלן רייס ג'וניור שחקן הפועל חולון מול רפי מנקו שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
" זה לא רק הוא". גלן רייס ג'וניור/ברני ארדוב

אמש הוגרלה חולון לפגוש את הפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה, משחק שנקבע כי יהיה המרכזי בחצי הגמר. כשנשאל שמיר הוא אמר: "יש עוד המון זמן עד הגביע, יש הגרלה ואנחנו יודעים שבשנה שעברה הפסדנו בחצי גמר הגביע, אחרי שאיבדנו את קאליף ושלומי היה בספק למשחק ולא הצלחנו לעשות באזז והפסדנו. יש עוד המון זמן עד הגביע, כמו שזה נראה לפחות, יהיה קרב בין שתי קבוצות שרוצות לקחת גביע, גם אנחנו וגם הפועל ירושלים לא באים להיות תפאורה בחצי גמר הגביע, יהיה קרב גדול כמו שתמיד יש. פעם אחרונה ששיחקנו איתם הפסדנו במשחק צמוד".

  • עוד באותו נושא:
  • דן שמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully