וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מאיימת: נרד מהמגרש בפעם הבאה שאוהדינו ישליכו חפצים

10.1.2018 / 13:22

הנהלת הקבוצה מנסה להילחם באלימות לאור ריבוי התקריות והפגיעה התדמיתית, והודיעה: "פעם הבאה שיזרקו חפצים לפרקט, נוריד את הקבוצה מיידית מהמגרש, יהא העונש אשר יהא"

one

כחלק מניסיונה של הפועל תל אביב להילחם באלימות, וזאת לאור שרשרת התקריות האלימות שבה אוהדיה היו מעורבים בתקופה האחרונה והביקורת הציבורית על הקהל האדום והתנהגותם במגרשים ומחוצה להם, החליטה הנהלת הקבוצה לאיים במכתב פומבי: בפעם הבאה שיושלכו חפצים מהיציעים, נרד מהמגרש.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
פגיעה תדמיתית, וכספית. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בהודעה שהוציאה היום (רביעי) הקבוצה נכתב: "לצערנו, אנחנו נאלצים שוב לטפל בתופעת השלכת החפצים למגרש. אמרנו בעבר, שלא נשלים עם תופעה אלימה זו אשר גורמת נזק כלכלי ותדמיתי גדול למועדון. מעבר להיותה תופעה מזיקה מכל בחינה שהיא.

"המועדון רוצה להבהיר את הדברים בצורה הברורה ביותר - אין לנו יכולת ולא רצון, להמשיך ולספוג קנסות ועונשי רדיוס נוספים, בטח בשם תופעה פסולה דוגמת השלכת חפצים מכל סוג שהוא.

"חשבנו שנצליח לעשות סוף לתופעה רק באמצעות שיח והסברה, אך משראינו שלא די בכך וזריקות החפצים לא פסקו, ובהיעדר יכולת אמיתית לאכוף את הנושא, לא נותר לנו אלא להודיע שבפעם הבאה שיזרקו חפצים לפרקט, נוריד את הקבוצה מיידית מהמגרש, יהא העונש אשר יהא. הקבוצה הזו היא שלנו וחשובה לכולנו. בואו לא נפגע בה!

"כולנו תקווה שמעתה כל אחד מאיתנו יראה את עצמו אחראי לעתידו של המועדון, תדמיתו וחוסנו הכלכלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully