וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל ביפן: ספורטאי אולימפי חשף שהחדיר סמים למשקה של יריב

אחרי שמצפונו ייסר אותו, חותר הקיאקים ישירו סוזוקי הודה כי הזריק סטרואידים לבקבוק המים של יריבו, ואף חשף שבעבר חיבל בציוד של יריביו לפני תחרויות. החותר נענש בחומרה, ביפן הסיקו מסקנות

חותר הקיאקים היפני ישירו סוזוקי. GettyImages
הושעה לשמונה שנים. סוזוקי/GettyImages

חותר הקיאקים היפני ישירו סוזוקי הודה כי התשוקה שלו להתחרות במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 הובילה אותו לפגוע ביריבו סייג'י קומאטסו, ולהשתיל במשקה שלו סטרואידים אנאבוליים לפני בדיקת סמים על מנת להכשילו. בעקבות הווידוי סוזוקי הושעה לשמונה שנים.

התאחדות הקאנו היפנית הודיעה כי ההשעיה של קומאטסו מבוטלת, אחרי שהתגלה כי סוזוקי היה זה שהזריק את החומרים לבקבוק המים שלו במהלך אליפות יפן בסתיו 2017, שהייתה חלק מהקריטריונים בתהליך ההעפלה למשחקים. קומאטסו הושעה מיד אחרי התחרות. על פי ההתאחדות היפנית, מדובר ב"מקרה חסר תקדים".

סוזוקי בן ה-32, שהיה תקווה יפנית לקראת טוקיו 2020, גם הודה שבנוסף להשתלת הסמים, הוא גם נהג לחבל בציוד של יריביו, ובין השאר פגע להם בקיאקים וגנב להם ציוד.

על פי הדיווח ביפן, סוזוקי החליט להתוודות אחרי שמצפונו העיק עליו. "אנחנו מתנצלים בפני כל מי שנגרם לו נזק", נמסר מאיגוד החתירה היפני, "ולא רק לחותרי הקאנו, אלא לכל הספורט". במסגרת הסקת המסקנות היפנים הודיעו כי מעתה יהיה מקום מוגן לבקבוקי המים של הספורטאים. כמו כן הוועד האולימפי היפני יחל בסבב של הרצאות וסדנאות על מנת לדבר עם הספורטאים על רוח הספורט, ערכי ספורט, פייר פליי וצדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully