וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג בוזגלו: "חבל שלא הצלחתי לכבוש ולתת מתנה קטנה למאור"

קשר בני יהודה ספג קריאות בוז מול הפועל באר שבע בטרנר: "זה רק דרבן אותי עוד יותר. אם היינו מנצחים, אבא היה חוגג". בצוות המקצועי לוחצים על ההנהלה להשאיר את זובאס לפחות עד סוף העונה

צילום ועריכה: קובי אליהו

"אם היינו קצת יותר מרוכזים בחלק הקדמי, זה היה נגמר אחרת", אמר אחד משחקני בני יהודה אמש (שלישי) אחרי ה-0:0 עם הפועל באר שבע בטרנר. "כנראה שבאצטדיון הזה אי אפשר לנצח את באר שבע. הכי חשוב שלא הפסדנו ועצרנו את מה שיכול היה להכניס אותנו למומנטום שלילי", אמר אחד השחקנים.

"אנחנו מאוד מאוכזבים, למרות שזה אולי המגרש הכי קשה בארץ", סיכם אלמוג בוזגלו לאחר המשחק. "הצלחנו להביך אותם הרבה מאוד פעמים ויש איזו תחושת פספוס".

עוד בנושא

הפועל באר שבע עלתה לפסגה אחרי 0:0 ביתי עם בני יהודה
הפועל באר שבע תפתח בקרוב במשא ומתן עם אמיליוס זובאס
ברק בכר: "אני מאוכזב", יוסי אבוקסיס: "היינו שווים ניצחון"

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה. מגד גוזני
מאוכזב. אלמוג בוזגלו/מגד גוזני

"אני שחקן מקצוען ומתרכז רק בעצמי", התייחס הקשר לשריקות הבוז שקיבל ולמתח בין המשפחה שלו לבין באר שבע והקהל של הקבוצה: "לא מתייחס לכל הרחשים מסביב ובאמת אני בא לתת את כל כולי וכל שריקות הבוז נגדי רק דרבנו אותי ונתנו לי יותר כוחות. ברור שהייתי שמח לכבוש ולתת איזושהי מתנה למאור, אבל לא יצא וחבל. עדיין לא קיבלתי טלפון מאבא שלי, הוא בלונדון. אם היינו מנצחים הוא היה חוגג. אנחנו אף פעם לא חוגגים בתיקו, תמיד רוצים לנצח. אבא שלי דיבר אז ברגע אמוציונלי, אני יודע שבבאר שבע יש הרבה אנשים טובים שאני מכיר אישית גם, ככה שאני לא אתייחס לחלק הרע של הקהל אלא רק לחלק הטוב".

בקבוצה עדיין רוצים להתחזק בשני שחקנים עד לסיום העונה, אך כרגע אין ממש מועמדים סופיים. אתמול אגב חתם השוער אסף רז מהפועל ניר רמת השרון והוא אמור להיות מחליפו של אמיליוס זובאס על הספסל במקומו של איתמר ישראלי שיעזוב ככל הנראה להפועל מרמורק. עם או בלי קשר, בבני יהודה מבינים כי יהיה להם קשה מאוד להשאיר זובאס בקבוצה. במועדון יודעים כי באר שבע מעוניינת בו, אך בצוות המקצועי מתכוונים להפעיל לחץ על הבעלים ברק אברמוב לא לשחרר את השוער לפחות עד תום העונה. חשוב לציין כי בני יהודה מחזיקה רק במחצית מהכרטיס של השוער וייתכן כי אם הצעה גבוהה תגיע, לא תהיה לקבוצה אפשרות לסרב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully