וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניניס: "מה עשיתי רע?". הסוכנת: "בושה. מכבי פתח תקוה תשלם לו הכל"

10.1.2018 / 7:16

הקשר היווני ונציגתו, ויקי וקנין, תוקפים את מכבי פ"ת אחרי שעזב בבכי את האיצטדיון בעקבות עימות חריף עם לוזון. הקשר: "לא מבין איך הגעתי למצב הזה". היווני לא התאמן, טען לפציעה. לוזון: "ניניס זה היסטוריה". ארבייטמן סירב לאשקלון

אתר רשמי

הניצחון של מכבי פתח תקוה אתמול הגיע לאחר תקופה רעה מאוד של שרון מימר. השמחה בחדר ההלבשה הייתה גדולה, אבל הסיפור המרכזי של אתמול היה העימות בין אבי לוזון לסוטיריס ניניס, שיצא בוכה מחדר ההלבשה של הקבוצה מלווה בשינו זוארץ ושני מאבטחים. כזכור, לוזון גער בניניס שהגיע למשחק מלווה בסוכנת שלו, ויקי וקנין. השניים ישבו ביציע הכבוד וצפו במחאה של הקהל בעד היווני, שכללה הנפת שלטים ודגלים. כזכור, במהלך העימות אמר לו לוזון במסדרון שליד חדר ההלבשה: "תחזור ליוון, אתה לא יכול לשחק במכבי פתח תקוה לעולם, אתה מקבל מאיתנו את כל הכסף, אין לך סיבה להישאר כאן". ניניס יצא החוצה כשהוא ממרר בבכי.

ראוי לציין כי בצד של פתח תקוה הדגישו שבניגוד לשמועות, לא היה כל מגע פיזי בין השחקנים ללוזון. "אבי הבהיר לו שהוא לא יכול להסתובב יותר במקום אחרי ששוחרר. החלטנו להקפיא את הכרטיס, והוא רוצה להמשיך להתאמן. הוא מקבל את כל הכסף, אז למה שלא יעזוב את הארץ ויסגור את הנושא הזה כמו ג'נטלמן?". בשיחה שקיימנו עם השחקן מחוץ לאיצטדיון, התייחס ניניס לראשונה לעימות עם לוזון. "זכותי להודות לקהל. הם תמכו בי, מה רע בזה? מה עשיתי?", אמר הקשר לוואלה! ספורט כשהוא ממרר בבכי. "בסך הכל באתי למשחק כדי לעודד, הקהל חשוב לי מאוד. אני לא מבין למה הוא צעק עליי. לא ניסיתי לעשות דבר רע לאף אחד. אני לא מבין איך הגעתי למצב הזה". וקנין עצמה תקפה את המועדון ואמרה: "בושה שככה מתנהגים לשחקן. הוא בא לישראל ונבחן כאן, הם ידעו בדיוק מה הם מקבלים. עכשיו הם יידעו לקבל אותו יפה עד הרגע האחרון, לתת לו כל מה שמגיע לו – את הכסף וכל התנאים שלו. הם ישלמו לו הכל עד היום האחרון שלו. בושה שבנאדם שבא להודות לאנשים מקבל יחס כזה. הוא לקח את זה קשה, לכן הדמעות".

אבי לוזון מסר בתגובה: "ניניס הוא היסטוריה. הצעתי לו לחזור ליוון משום שכרטיס השחקן שלו מוקפא והוא לא יכול לשחק".

ניניס הגיע לאימון היום ולא נטל בו חלק. הסיבה: השחקן טען כי הוא סובל מרגישות בכף הרגל. "היו לו כאבים בכף הרגל, וזו הסיבה היחידה שבגללה הוא לא התאמן", אמר הסוכנת וקנין.

עוד בנושא

מימר נושם לרווחה: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה
עימות חריף בין אבי לוזון לסוטיריס ניניס: "תחזור ליוון, תקבל את כל הכסף"

שחקן מכבי פתח תקוה סוטיריס ניניס עם הסוכנת ויקי וקנין. מערכת וואלה!
יצא החוצה בבכי. ניניס עם וקנין אחרי התקרית/מערכת וואלה!

כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני מספר שבועות, במועדון החליטו להקפיא את כרטיס השחקן שלו היווני, מה שאכן קרה בסוף השבוע האחרון. ניניס מתכוון להגיע לאימון הבוקר של הקבוצה. כרגע עדיין לא ברור האם במועדון יאשרו לו להתאמן, אבל השחקן כבר הבהיר כי יתבע את המועדון אם יאסר עליו לעלות על הדשא.

הניצחון של פתח תקוה אתמול הוריד הרבה לחץ משרון מימר. אתמול התגודדו אוהדי הקבוצה כשעה ארוכה מחוץ למחתם חדר ההלבשה וקראו לו להתפטר, כשהמשטרה הגיעה למקום במטרה לשמור על הסדר. "מימר לא הולך לשום מקום, האוהדים יכולים להיות רגועים", אמרו בפתח תקוה אתמול. "אם הוא ישיג נקודות בסכנין, סיכוי טוב שגם יגמור את העונה בקבוצה". כך או כך, מימר לא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה לאחר שבחוזה שלו מופיע סעיף לפיו ימשיך לעונה נוספת אם יגיע לפלייאוף העליון. בקבוצה לא היו מרוצים מהרמה שהציגו השחקנים אתמול. יניב בריק, שרץ 11.2 קילומטר אתמול, זכה למחמאות. במועדון מרוצים גם מהשילוב בין ז'והאן מרסיאל, שמגלה שיפור מאז תחילת העונה, לתומאש סיבוק, שכבש אתמול. יוסי גינזבורג ימשיך בשער ובמועדון עשויים להחליט להשאיר את התחרות הקיימת עם צחי גיגי ולא להביא שוער נוסף. גריגורי טאדה שקיבל אור ירוק לנהל משאים ומתנים עם קבוצות אחרות טרם מצא קבוצה. שלומי ארבייטמן כלל לא שותף וסירב להצעת הפועל אשקלון, לחתום עד תום העונה.

בנושא אחר: במועדון עדיין מחכים לשחרור של עומר דמארי ממכבי חיפה. החלוץ טרם הגיע להסדר על עזיבה. כזכור, השחקן ומכבי חיפה החליטו לקבל החלטה עד יום ראשון ואולי כבר בסוף השבוע. החלוץ רועי זיקרי, שטרם חתם רשמית בהפועל תל אביב, הוצע למועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סוטיריס ניניס שחקן מכבי פתח תקוה עם שינו זוארץ ושני מאבטחים. איציק יצחקי
ניניס אתמול עם שינו זוארץ/איציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully