וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: עימות חריף בין אבי לוזון לניניס: "תחזור ליוון, תקבל את כל הכסף"

9.1.2018 / 21:09

לוזון רתח אחרי הניצחון הביתי 0:2 על עירוני קרית שמונה על הקשר שכרטיס השחקן שלו הוקפא, בצל מחאת הקהל בעד השחקן. היווני יצא בוכה מחדר ההלבשה, בליווי שני מאבטחים

סוטיריס ניניס שחקן מכבי פתח תקוה עם שינו זוארץ ושני מאבטחים. איציק יצחקי
ניניס אחרי המשחק עם זוארץ ושני מאבטחים/איציק יצחקי

אוהדי מכבי פתח תקוה ערכו הערב (שלישי) מפגן מחאה נגד המאמן שרון מימר, לפני המשחק מול עירוני קרית שמונה שנערך במושבה ובו ניצחה קבוצתם 0:2. עשרות אוהדים מקומיים ליוו את המאמן בקריאות "תתפטר" ו-"מימר הביתה" והניפו שלטים בגנותו ובעד הקשר היווני סוטיריס ניניס - וזו היתה רק ההתחלה.

בסיום המשחק נרשם עימות חריף בין אבי לוזון לבין קשר הקבוצה סוטיריס ניניס, שכרטיס השחקן שלו הוקפא בהתאחדות. ניניס הגיע למשחק בליווי הסוכנת שלו ויקי וקנין ולאחר המשחק ניגש להודות לקהל שעודד אותו. מאוחר יותר ירד היווני אל חדר ההלבשה והתעמת עם לוזון בסמוך לו. "תחזור ליוון, אתה לא יכול לשחק במכבי פתח תקוה לעולם, אתה מקבל מאיתנו את כל הכסף, אין לך סיבה להישאר כאן", אמר האיש החזק במועדון לקשר.

ניניס יצא מחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה בבכי וזכה לליווי משינו זוארץ ושני מאבטחים. לאחר המשחק התגודדו כמה עשרות אוהדים מחוץ לחדר ההלבשה וקראו למימר להתפטר.

אבי לוזון מדבר עם אוהדי מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
נכנס ליציע. אבי לוזון/מגד גוזני

בין היתר נכתב בשלטים של אוהדי מכבי פתח תקוה: "הקבוצה מעל הכול", "מימר תתפטר", "ניניסת, נכשלת", "מימרת לנו את הקבוצה". האוהדים גם הניפו את דגלי יוון וקראו בשמו של ניניס, שהגיע למשחק יחד עם הסוכנת ויקי וקנין. המחאה נמשכה בדקות הפתיחה, ובדקה ה-13 קם אבי לוזון מיציע הכבוד וניגש כדי להפציר באוהדים להפסיק.

יש לציין כי בקבוצה אמרו לאחר משחק הגביע בו הודחה הקבוצה בידי הפועל כפר סבא בדו קרב פנדלים ביום שישי האחרון, כי מעמדו של מימר לא עומד על הפרק ואין כוונה למנות מאמן שלישי תוך חצי עונה. באותו משחק ביום שישי, הקהל קרא למימר להתפטר לאחר שהוציא את מנור סולומון כרבע שעה לסיום המשחק.

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר: "השמחה גדולה מאוד, עברנו תקופה לא פשוטה עם הרבה לחץ. אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לאבי לוזון ושינו זוארץ, שעשו מהלכים של אנשים גדולים. הם הרגיעו את השטח ואת כולם ואני מודה להם מכל הלב. עם הניסיון שלי, אני יודע לא לקחת את הקללות למקומות רעים. חבל שזה ככה, הם יכולים לעזור לנו להתקדם. אנחנו נעשה הכול כדי לשחק טוב יותר. יכול להיות שזו אופנה לקלל מאמנים, אני מבין את הקהל. בתקופה הזו אנחנו צריכים את האנשים איתנו. אני שמח שאבי, שינו, השחקנים והצוות שלי איתי ואני שמח על זה". על השאיפות של המלאבסים: "המטרה הראשונית היא לייצר המשכיות, לצבור נקודות. אנחנו לא רוצים להיגרר לתחתית. זה ניצחון שעוזר לנו לקבל ביטחון". על דמארי: "אנחנו רוצים מאוד את עומר, כרגע הוא שחקן של מכבי חיפה ואני לא יודע איפה זה עומד מבחינתם. אם הוא יהיה חופשי, נשמח לצרף אותו".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
סוף סוף קצת שקט? מימר/מגד גוזני

מאמן קרית שמונה חיים סילבס אמר בסיום: "ברור שהאדום המוקדם שיבש את התכניות שלנו. נאלצנו להוציא שחקן התקפה ועמדנו טוב. פתח תקוה, עד הרגע של השער בקרן, לא הגיעה למצב. עמדנו בסדר, בסוף ספגנו את השער. אלה סיטואציות קשות שאנחנו צריכים להתמודד איתן. כולם נתנו הכול, אנחנו צריכים להתאושש בכוח, אין מה לעשות. הדברים קורים במשחק, אנחנו מאוששים את עצמנו ובונים את עצמנו מחדש למשחק הבא, יש לנו קבוצה טובה, אבל קצת חסרת מזל וחוסר אחריות ואנחנו נענשים על חצי טעות בכל פעם. נעבוד קשה ואני מקווה שלא נקבל אדום מול בית"ר ירושלים ונוכל לעשות את הסחף הזה. יש פער בין הדרך שלנו לבין התוצאות. היינו שווים יותר מהתוצאות שהשגנו עד כה. בסופו של דבר כדורגל זו לא תחרות יופי, צריך להוציא נקודות. אנחנו נמשיך ונילחם בכל הכוח, נאסוף את השחקנים ונעבוד עד שהכול יילך לטובתנו. לא רציני לבוא ולדבר על מטרות עכשיו. אנחנו צריכים לעצור את הדבר הזה, להביא נקודות ואז נדבר על מטרות רחוקות. המטרה שלנו היא ביום שבת מול בית"ר ירושלים. הפסדנו היום ואנחנו מאוכזבים מאוד, אבל אין מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully