וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שינוי במתכונת הפיינל פור: ייערך בתל אביב או ירושלים

9.1.2018 / 18:11

ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה החליטה לא לשנות את המתכונת הקיימת, הקבוצה שתסיים את הליגה הסדירה במקום הראשון תקבע היכן ייערך אירוע השיא. משחקי חצאי הגמר עשויים להתפצל

one

ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה שדנה הערב (שלישי) באפשרות לשינוי מתכונת הפיינל פור כפי שהיה בשנים האחרונות החליטה לא לשנותו, ולהשאירו על כנו. המשמעות היא שהקבוצה שתסיים במקום הראשון את הליגה הסדירה תוכל לבחור באיזה אולם מבין יד אליהו או הארנה בירושלים יתקיים אירוע השיא של הכדורסל הישראלי.

השינוי היחיד, עליו הוחלט עוד בסוף העונה שעברה, וגם בו החליטו במנהלת לא לגעת, הוא נושא פיצול ימי חצאי הגמר. "למנהלת הליגה קיימת סמכות לפצל את ימי חצאי הגמר", נכתב בהודעת מנהלת הליגה, וההחלטה תיפול רק לאחר שידעו מה יהיו משחקי חצי הגמר.

הרצון של חלק מקבוצות הליגה הוא לאפשר את קיום משחקי חצי הגמר בחולון או בחיפה, אולמות בני 5,000 מקומות, ולפצל את חצאי הגמר בין האולמות הללו, כשהגמר ייערך באולמות הגדולים, אך הרעיון לא זכה לרוב מספיק כדי לעבור.

בנוסף החליטו במנהלת הליגה, אחרי שמיעת הוועדה המיוחדת שהוקמה בנושא, כי בתקופה הקרובה תגובש המלצה לגבי מספר העולות והיורדות ותועבר לאיגוד הכדורסל. בכל מקרה הוחלט כי מספר הקבוצות בליגה לא יגדל ל-14.

- יו"ר המנהלת שמואל פרנקל. יוסי ציפקיס
אל תבנו על שינויים גדולים. פרנקל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully