וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל חיפה: "אסור שבאר שבע תברח". כץ: "ממן יישאר"

9.1.2018 / 7:26

הבעלים שנחת בישראל ייפגש עם הקשר אחרי שצפה בהפסד לבית"ר ירושלים: "עובדים גם על רכש, אבל זו לא ערובה להצלחה". קלינגר ממתין לאיבנצ'יץ', כיוואן ממתין לשחרור

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי תקופה ארוכה בה החזיקה בהפוגות במקום הראשון, הפועל חיפה ירדה אתמול למקום השלישי. ביום ראשון תתארח הקבוצה של ניר קלינגר במגרש הביתי בליגה, טרנר. ניצחון של באר שבע מחר על בני יהודה וגם במחזור הבא עשוי לפתוח פער משמעותי של שבע נקודות, דבר שבקבוצה בהחלט לא רוצים שיקרה. "אסור לנו להפסיד בטרנר, פשוט אסור", אמרו אתמול בקבוצה. "אנחנו צריכים לבוא ולשחק, עם כל הכלים ההתקפיים שיש לנו. אם לא נלך עד הסוף ונחשוב איך להוציא תיקו, לא נחזיק מעמד".

בקבוצה ישנה אכזבה רבה מחוסר ניצול המצבים בחלק הקדמי. "בית"ר באה לכאן כדי לשחק יעיל, וכל הכבוד לה. הם ידעו לנצל את המצבים ואנחנו לא. אם מסתכלים על הספסל רואים שחסרה עוד אופציה בהתקפה, חסר עומק". יואב כץ שנחת אתמול בישראל השווה בין חוליות הקישור של שתי הקבוצות: "הם שלטו, זה נכון, אבל רק עד שקיבלנו את הגול. במקום להתחיל את המשחק מהדקה הראשונה התחלנו אותו בדקה ה-35', עד הגול היינו לא מספיק אגרסיביים ושילמנו ביוקר. אני מקווה שמול הפועל באר שבע נשחק כמו מאותה דקה שבה ספגנו. ה-DNA של הקבוצה שלנו לא הופיע בזמן הזה. רכש? אנחנו מקווים שנמצא, ניר עובד על זה יום לילה, אבל זו לא ערובה להצלחה". על חנן ממן אמר: "חנן יישאר בהפועל חיפה. גם שמואל שיימן ימשיך". שיימן עצמו נראה מאוד מאוכזב בסיום. "בית"ר כמעט לא הגיעה למצבים", אמר. "השער שספגנו במחצית השניה מאוד מאכזב. לא הורדנו את הראש והמשכנו להילחם".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים חזרה למקום הראשון עם 0:2 בחוץ על הפועל חיפה
בן זקן: "תפקידנו לגרום לקהל אושר", קלינגר: "פעם אתה שודד ופעם נשדד"
תחזור לפסגה? באר שבע תארח הערב את בני יהודה (20:00, ספורט 4)

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן. ברני ארדוב
"רואים שחסרה עוד אופציה בהתקפה"/ברני ארדוב

קלינגר רוצה לסיים עד סוף השבוע את מסע הרכש שלו לינואר. אחרי הצטרפותו של ריסטו מיטרבסקי, המאמן רוצה לצרף לסגל את יוסיפ איבנצ'יץ', ששיחק אתמול 90 דקות במדי אשקלון אך מכיוון שיש לה ששה זרים, היא רוצה לשחררו כדי לפנות מקום לדויד מנגה שאמור לחתום. הישאם כיוואן או אופק פישלר עשויים לעשות את הדרך ההפוכה החוצה. אתמול השניים לא נכללו בסגל. במועדון טוענים כי הפועל רעננה החתימה שוער זר ולכן רן קדוש לא ישוחרר אליה. אם יקרה מהלך כזה ברגע האחרון, צליל חתוכה יצטרף במקומו. "אנחנו עושים את כל המאמצים לצרף שחקנים, רצינו שזה יקרה כבר היום. ינואר הוא לא שוק שאפשר למצוא מציאות גדולות. היינו צריכים עוד כלי בחלק הקדמי. אני מקווה שבתוך יומיים זה יסתדר ונמשיך קדימה. אני מחפש שחקן שמתאים לנו, 'משכתי' את חנן ולא רציתי להחליף אותו, כי הוא שחקן שיכול לגמור משחק. אנחנו צריכים שחקן שיכול לשחק כחלוץ שני, גם בצד, שחקן שיוסיף עוצמה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully