וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "נישאר בליגה", חאלד חלאיילה: "שיחררנו הרבה לחץ"

מאמן מ.ס. אשדוד נשאר אופטימי למרות ההפסד הביתי 2:1 לבני סכנין, הקפטן הסכנינאי שמח בסיום. מוחמד אבו יונס: "ניצחון מתוק, גאה בשחקנים. עד המשחק בשבת יהיה לנו מאמן חדש"

חואן קרלוס מאמן כושר בני סכנין. לירון מולדובן
"אני שייך למועדון". חואן קרלוס/לירון מולדובן

בני סכנין קטעה היום (שני) רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון על מ.ס. אשדוד, ולמרות שהגיעה נטולת מאמן אחרי פיטוריו של פליקס נעים, הצליחה לנצח 1:2 בחוץ את קבוצתו של עמיר תורג'מן במשחק במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל. ההפסד השאיר את אשדוד מסובכת בתחתית, כשהיא נמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה.

מאמן אשדוד, עמיר תורג'מן, אמר בסיום: "אנחנו חייבים להשתפר במצבים נייחים. מאכזב שיצאנו בלי נקודות. אף אחד לא ייתן לנו שום דבר. אנחנו חייבים להיות יותר אגרסיביים. אני מרגיש שיש שיפור והיינו טובים יותר במחצית השנייה אבל יצאנו בלי כלום. לא ניצחנו בבית. יש עלינו לחץ אבל אשדוד בסוף תהיה חזקה בבית. אשדוד תישאר בליגה ללא ספק".

מאמנה הזמני של סכנין, מאמן הכושר הספרדי חואן קרלוס: "עשינו מחצית ראשונה מצויינת. השחקנים האמינו בעצמם ובכל מה שדיברנו עליו. כל שחקן עשה לחץ גבוה וזה שכבשנו מוקדם סייע לנו מאוד. לסכנין יש נשמה גדולה. רצינו לשפר את התחושות שלנו העונה. אני שייך למועדון. אם המועדון צריך אותי כמאמן, אני כאן ואם ירצו להביא מאמן אחר, זה בסדר. אקבל הכל".

מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"מאמין בחומר השחקנים". מוחמד אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

חאלד חלאיילה הוסיף: "שיחררנו הרבה לחץ. עברנו שבועיים קשים עם הדחה בגביע על ידי קבוצה מליגה א'. התפקיד שלי היה חשוב היום כקפטן בגלל פיטורי פליקס נעים. כל השחקנים באו היום ונתנו משחק טוב. סיימתי משחק בלי צהוב כי אם הייתי מקבל את הצהוב ה-12 שלי העונה הייתי מפספס את המשחק מול בית"ר, אז הייתי יותר רגוע".

מוחמד אבו יונס: "אנחנו עוברים העונה הרבה בעיות. זה ניצחון מתוק עם מאמן הכושר. ראינו קבוצה שוטפת את המגרש. כל הכבוד לשחקנים. אני בטוח שעד המשחק בשבת יהיה לנו מאמן, חואן הוא מאמן הכושר. אני מאמין בחומר השחקנים הזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 בחוץ את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully