וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אלן בוגוסיאן חשף את "הסוד" של נבחרת צרפת מ-1998

איך ייתכן שליליאן טוראם הצליח לכבוש צמד בחצי גמר המונדיאל? בצרפת חושפים "סוד שמעולם לא יצא מחדר ההלבשה". וגם: לברון ג'יימס נגד קבוצת הפוטבול של קליבלנד ואשתו של גאראי התפשטה

צילום מסך

לברון ג'יימס נגד קליבלנד בראונס

בסוף השבוע אוהדי קליבלנד בראונס מליגת הפוטבול ערכו מצעד "חגיגי" לעונה שנסתיימה, אותה הקבוצה סיימה במאזן אומלל 16:0. שחקן הבראונס עמנואל אוגבה ביקר את האוהדים ואמר: "המצעד הזה הוא בדיחה, אתה לא אוהד אמיתי אם התנהגת ככה, לרדת למאזן 16:0 היה מביך מספיק, אל תוסיפו דלק למדורה".

לברון ג'יימס נשאל איך הוא היה מגיב כשחקן למצעד שכזה, ואמר: "פאק, זה היה מעצבן אותי, אבל איך אפשר לכעוס על האוהדים? זה לא שהם לא הגיעו למשחקים. לעזאזל, בשנתיים הם במאזן 31:1. אם האוהדים מחליטים שהם רוצים לעשות פאקינג מצעד, שיעשו את זה. אי אפשר לכעוס. אני מבין את זה כשחקן, אבל אתה צריך לתקן את החרא הזה. זה יכול היה להיות גרוע יותר. למשל, אם היו מחליטים על חרם על הקבוצה כל עוד היא לא מנצחת שני משחקים רצוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

השחקן שהדהים את ארסנל מסביר

אריק ליהיי, הבלם האמריקאי בן ה-29 שעזר לנוטינגהאם להדהים את ארסנל ולהדיח אותה מהגביע (כבש צמד בניצחון 2:4, כולל וולה מ-18 מטר), אמר אתמול אחרי המשחק: "אשתי אמרה לי שאם אכבוש שלושער מתישהו השנה, אני אקבל כלב. אז רציתי לבעוט גם את הפנדל, אבל לא הרשו לי".

אלן בוגוסיאן חושף: הסוד של נבחרת צרפת מונדיאל 1998

שחקן נבחרת צרפת לשעבר אלן בוגוסיאן חשף אנקדוטה על המתחולל בסגל של אלופת העולם מ-1998 ש"עד היום לא יצאה מחדר ההלבשה", כדבריו. בוגוסיאן סיפר על ליליאן טוראם, שכבש צמד מדהים בחצי הגמר בניצחון 1:2 על קרואטיה: "הוא נהג לקחת קערה ענקית, ולמלא אותה בסלט. יום אחרי המשחק הזה, ראית פתאום את כל השחקנים לוקחים קערות ענקיות, וממלאים אותן בסלט, כי הם הבינו שזה מה שעושה את ההבדל! שטוראם יכבוש צמד? הרי זה נראה בלתי אפשרי. שיחקתי איתו, הוא אף פעם לא ידע לכבוש, הוא היה מתרץ ואומר שהשוער תופס יותר מדי מקום בשער. אז אפשר לדמיין את זה בכלל, שהוא יכבוש פעמיים בחצי גמר מונדיאל? זה מדהים. וההוכחה היא שזה עבד לזידאן. הוא גם התחיל עם קערות הסלט, וכמה ימים אחרי זה כבש צמד בגמר מול ברזיל".

ליליאן טוראם, נבחרת צרפת מול קרואטיה, מונדיאל 1998. AP
מי היה מאמין? טוראם/AP
ליליאן טוראם, נבחרץ צרפת מונדיאל 1998. AP
יש סיבה. טוראם חוגג/AP

השוטר מלידס שהנהיג את שירת האוהדים

הייתם אוכלים בשווארמה של לוקאס פודולסקי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully