וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון לשחקני בית"ר ירושלים: "אני נשאר עד לסוף העונה"

8.1.2018 / 9:00

לאחר התלבטויות ומחשבות עזיבה החליט השחקן להישאר בבית"ר עד לתום העונה ולהילחם על מקומו. שחקנים: "את האהבה שהוא מקבל כאן הוא לא יקבל במקום אחר, גם הוא הבין את זה". התלבטות בין עופר ורטה לשון גולדברג

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

נראה כי סאגת יוסי בניון שהעסיקה את בית"ר ירושלים בימים האחרונים הגיעה לסיומה. השחקן שוחח אתמול (ראשון) עם שחקנים בקבוצה ועם אנשי המועדון והבהיר כי החליט להישאר. שחקנים בקבוצה אמרו: "יוסי אמר בפירוש שחשב טוב והחליט שהוא נשאר עד סוף העונה. הוא לא מת על כמות הדקות שהוא מקבל אך משלים עם זה ובא להילחם על המקום שלו. גם הוא הבין שאת האהבה שהוא מקבל כאן הוא לא יקבל במקום אחר". גם הקפטן איתי שכטר שוחח עם השחקן ואמר לו שהקבוצה זקוקה לו והוא מאמין שדברים ישתנו בעתיד.

עוד בנושא

הערב: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (20:30, ספורט 1)
בני בן זקן לקראת הפועל חיפה: "אין פייבוריטית במשחק"
בית"ר ירושלים הוגרלה מול מרמורק בשמינית גמר הגביע

שחקני בית"ר ירושלים, יוסי בניון, דוד קלטינס. קובי אליהו
ההחלטה תביא לשינוי האווירה? יוסי בניון/קובי אליהו

כזכור, בניון לא הסתיר את התסכול מכך שכמעט ואינו מקבל דקות ואף שקל עזיבה. לאחר שערך שיחה עם אלי אוחנה בשבוע שעבר וההד שנוצר, קיבל השחקן בימים האחרונים אינספור הודעות מאוהדים והמלצות מסביבתו להשלים את העונה בבית"ר ירושלים ולנסות לזכות בתואר עם בית"ר. נראה כי ההחלטה גם תביא לשינוי ברמת האנרגיות בינו לבין הנהלת המועדון, וככל הנראה לאחר המשחק עם הפועל חיפה גם תתקיים שיחה בנושא ליישור קו.

בצד המקצועי, בבית"ר עדיין שוברים את הראש בנוגע ל-11 שיפתחו הערב מול הפועל חיפה (20:30). במהלך אימון אתמול תורגל עופר ורטה כמגן ימני אך לאחר מספר דקות הוחלף בשון גולדברג. בצוות המקצועי גם מתלבטים אם לפתוח עם שני חלוצים או שאנתוני וארן יפתח על הספסל וז'אורז'יניו יעלה במקומו.

דוד קלטינס חש טוב אתמול באימון אך הוחלט שלא לקחת סיכון והוא לא נכלל ברשימת 19 השחקנים שהוזמנו למשחק. קלטינס עשוי לחזור לסגל כבר בשבת נגד קרית שמונה, כמו גם פול אדגר שמוצהב הערב. אריק סאבו יעמוד השבוע לדין ועשוי לספוג הרחקה של שלושה-ארבעה משחקים. עד אתמול בערב נמכרו מעל 5,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully