וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פריס סן ז'רמן הביסה 1:6 את ראן, צמד לניימאר

מחזיקת הגביע טיילה לניצחון 19 ברציפות במפעל, כשהובילה 0:3 כבר אחרי 24 דקות. גם אנחל די מריה וקיליאן אמבפה כבשו צמדים. גראנוויל מהליגה הרביעית הדהימה את בורדו עם 1:2 בהארכה

דני אלבס (מימין), ניימאר, קיליאן אמבפה שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
חגיגה של כדורגל. דני אלבס, ניימאר וקיליאן אמבפה נהנו בראן/רויטרס

שלב 32 האחרונות בגביע הצרפתי הגיע לשיאו הערב (ראשון) כאשר פריס סן ז'רמן פירקה את ראן 1:6. עוד לפני כן, שלוש קבוצות מהליגה הבכירה הודחו במפתיע: בורדו הפסידה 2:1 במשחק מטורף לגראנוויל מהליגה הרביעית, אמיין הושפלה עם 6:0 בסושו וגם אנז'ה בחוץ אחרי הפסד 2:0 בבית ללוריין.

ראן - פריס סן ז'רמן 6:1

טוב, זה אמור היה להיות מוקש עבור פריס סן ז'רמן, אבל זה היה ניצחון הגביע ה-19 ברציפות של הקבוצה, ואולי הקל מכולם. גם בלי מלך השערים אדינסון קבאני שאיחר לחזור לאימונים ולא נכלל בסגל, פ.ס.ז' הובילה 0:3 אחרי 24 דקות עם מהלכי כדורגל נהדרים. קיליאן אמבפה חגג בדקה התשיעית, ניימאר הצטרף בדקה ה-17 ואנחל די מריה הוסיף בדקה ה-24. לאחר מכן, כל השלישייה הקדמית השלימה צמדים, רק בסדר שונה. ניימאר היה הראשון בדקה ה-43, די מריה הלך בעקבותיו בדקה ה-74 ואמבפה בחלוף שתי דקות. בנז'מן בוריגו צימק בתווך, עם פנדל בדקה ה-66.

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בתפקיד קבאני. אנחל די מריה/רויטרס

גראנוויל - בורדו 1:2 (בהארכה)

איזה רגע אדיר לקבוצה מהליגה הרביעית, שהדיחה לראשונה בתולדותיה יריבה מהליגה הבכירה. בורדו הוליכה 0:1 משער של יונוס סנקארה והיתרון שלה החזיק מעמד עד לדקה הרביעית של תוספת הזמן, אז סאליבן מרטינה הדהים עם השוויון. יוסוף סבאלי השאיר את בורדו ב-10 שחקנים עוד בדקה ה-86, ובדקה ה-102 הגיע אדום נוסף לתומא קאריק שגם גרם לפנדל. לדיסלאס דוניאמה, שחקן גנגאן לשעבר שהחטיא פנדל בשלב מוקדם יותר, דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-104 והכריע את המשחק עבור גראנוויל הקטנה. לבורדו היה זמן לאדום שלישי, שנשלף לעבר ירוסלב פלאשיל הצ'כי בדקה ה-110, ומעמדו של המאמן ז'וסלן גורבנק מעורער מתמיד.

מארסיי - ולנסיין 0:1 (בהארכה)

לפני 25 שנה, ברנאר טאפי קנה את משחק ליגה נגד ולנסיין ומארסיי נענשה בירידת ליגה. הפעם, כשליגה אחת מפרידה בין הקבוצות, לא הייתה שום עסקה והמשחק נגרר להארכה, במהלכה המגן ז'ורדן אמאבי דאג לקחת את מארסיי לשלב הבא עם שער ניצחון בדקה ה-103. קוסטאס מיטרוגלו ספג בוז בסטאד ולודרום, אליו הגיעו רק 25 אלף צופים.

משחקים נוספים:

שטרסבורג - דיז'ון 2:3 (בהארכה)
סושו - אמיין 0:6
אנז'ה - לוריין 2:0
סנט אטיין - נים 0:2
סנליס - נאנט 4:0
דנקרק - מץ 4:2
סטיל - טרואה 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully