וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל הפסידה לנוטינגהאם פורסט 4:2 והודחה מהגביע, טוטנהאם עלתה

מחזיקת הגביע נכנעה ליריבה מהצ'מפיונשיפ ונפרדה מהתואר כבר בסיבוב השלישי. הארי קיין כבש צמד ב-0:3 הקליל של התרנגולים על ווימבלדון, לידס הודחה אחרי הפסד לניופורט הקטנה

שחקן נוטינגהאם פורסט, אריק ליקאי. GettyImages
צמד ראשון בקריירה. ליקאי/GettyImages

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים.

seperator

נוטינגהאם פורסט - ארסנל 2:4

בשנים האחרונות הגביע האנגלי הוא התואר היחיד שארסנל באמת איימה עליו. בזמן שהקבוצה של ארסן ונגר מאכזבת בליגה, המאמן הצרפתי התנחם בשלושה גביעים בארבע השנים האחרונות. העונה זה לא יקרה והתותחנים איבדו את התואר כבר עכשיו אחרי הפסד לירידה מהצ'מפיונשיפ.

המגן הימני אריק ליקאי כבש עד היום 8 שערים לאורך קריירה מקצוענית בת כ-10 שנים. אבל היום המגן הימני האמריקאי של נוטינגהאם פורסט פגש את ארסנל והבקיע צמד ראשון בקריירה. ליקאי הבקיע בדקות 20 ו-44, בן בררטון וקירן דוול הוסיפו שני פנדלים מוצלחים בדקות 64 ו-85 בהתאמה ופורסט חגגה סיטי גראונד.

פר מרטסאקר איזן זמנית בדקה ה-23 ודני וולבק צימק ל-3:2 בדקה ה-79 ונתן ללונדונים תקווה. שש דקות לאחר מכן אותה תקווה נמוגה כשפורסט טיפסה ל-2:4 ולמעשה הבטיחה את מקומה בשלב הבא. ג'ו וורל המארח הורחק בדקה ה-88.



עוד בנושא:

ריאל מדריד רוצה את הארי קיין? היא תצטרף לשלם 300 מיליון יורו
ריאד מחרז צפוי לעבור מלסטר סיטי לליברפול תמורת 55 מיליון ליש"ט
הערב בספרד: ברצלונה הביסה את לבנטה 0:3

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן טוטנהאם, הארי קיין. GettyImages
צמד בשלוש דקות. קיין/GettyImages

טוטנהאם - ווימבלדון 0:3

התרנגולים עבדו קשה במשך יותר מ-60 דקות עד שהם מצאו פרצה והכניעו את היריבה מתחתית הליגה השלישית. הארי קיין כבש צמד מהיר בדקות 63 ו-65 ויאן ורטונגן השלים את הבליץ בדקה ה-71.

שרוסברי - ווסטהאם 0:0

הפטישים נמנעו מהפסד מפתיע לקבוצה שמדורגת במקום השני בליגה השלישית ותנסה לעלות שלב בגומלין. דייויד מויס העלה הרכב שכלל לא מעט מחליפים, ובגומלין החבורה שלו תצטרך להפיק יותר כדי להימנע ממבוכה.

ניופורט - לידס 1:2

הפסד מאוד מאכזב ללידס, שנאבקת על עלייה לפרמיירליג, אבל היום נכנעה לקבוצה שמדורגת במקום ה-11 בליגה הרביעית. קונור שונסי (76) ושון מקולסקי (89) ביצעו מהפך עבור המארחת אחרי שגאיטנו ברארדי העלה את לידס ליתרון (9).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully