וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: שפרעם ניצחה 1:2 את בני מוסמוס בדרך לשמינית הגמר

מסע הקסם של הקבוצה מליגה א' נמשך והיא תהיה בהגרלת שמינית הגמר לאחר שנמיר ערה (45) ופיראס קורטם (58) כבשו בנגיחות והכניעו את הקבוצה מליגה ג'. רן גוזלן (93) רק צימק בסיום

גביע המדינה בכדורגל. קובי אליהו
שפרעם עשתה עוד צעד לעבר הגביע הנכסף/קובי אליהו

שתיים מהקבוצות המפתיעות ביותר של סיבוב ז' בגביע המדינה נפגשו היום (ראשון) למשחק שנדחה מיום שישי בשל מזג האוויר החורפי, ובסיום חגגה הפועל שפרעם מליגה א' 1:2 על הפועל בני מוסמוס מליגה ג' והעפלה מדהימה לשמינית הגמר. המארחת פרצה את הסכר ממש על סף הירידה להפסקה, אז נמיר ערה עלה גבוה לקרן של עבד מורג'ן ונגח לרשת. בדקה ה-58 ערה הפך מהכובש למבשל והרים מדויק לראשו של פיראס קורטם, שהכפיל את היתרון. שוער שפרעם מג'די חלאילה הורחק בתוספת הזמן, לאחר שנגע בכדור בידו מחוץ לרחבה, ורן גוזלן ניצל את כניסתו של החלוץ המארח אל בין הקורות וצימק בבעיטה חופשית, אך זה לא הספיק. בסיום, מסע הקסם של בני מוסמוס הסתיים לאחר שהצליחה להדיח בסיבוב הקודם את בני לוד מהליגה הלאומית.

שפרעם, שעברה בסיבוב הקודם את עירוני נשר, תזכה לקחת חלק בהגרלת הסיבוב הבא שתיערך הערב. כל הקבוצות בהגרלה: הפועל חיפה, מ.ס. אשדוד, הפועל עכו, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה, הפועל רעננה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע (ליגת העל), הפועל כפר סבא, הפועל רמת גן, הפועל מרמורק (לאומית), בית"ר כפר סבא, סקציה נס ציונה, הפועל שפרעם (ליגה א'). שני משחקים עדיין נותרו במסגרת סיבוב ח' - הערב בין הפועל תל אביב למכבי חיפה, ובשלישי הבא המשחק הדחוי בין עירוני קרית שמונה להפועל עפולה.

עוד בנושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את בני ממב"ע בדרך לשמינית
גביע המדינה: הפועל באר שבע בשמינית הגמר אחרי 1:2 על אחי נצרת
הפועל תל אביב - מכבי חיפה: רפואה מכין הפתעה, ורמוט יפתח מנגד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully