וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: דרושאפקה ודיוויד בלאט ניצחו 73:80 את יישילגירסון

קבוצתו של הישראלי התאוששה מההפסד לאנאדולו במחזור הקודם בזכות 18 נקודות של ווילבקין ו-16 של ג'ונסון. בספרד, גראן קנאריה וגל מקל (7 נק') קטעו רצף הפסדים, באמברג ניצחה בקושי בליגה לפני מכבי תל אביב

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
השחקנים שלו צלפו מחוץ לקשת. דיוויד בלאט/GettyImages

דרושאפקה ודיוויד בלאט השיגו היום (ראשון) ניצחון במסגרת המחזור ה-14 בליגה הטורקית, 73:80 על יישילגירסון, והתאוששו מההפסד הדרמטי לאנאדולו אפס במחזור הקודם. קבוצתו של המאמן הישראלי הובילה כמעט לאורך כל ההתמודדות אך איבדה יתרון דו ספרתי ומצאה את עצמה בפיגור בתחילת הרבע האחרון. עם זאת, מאותו רגע יצאה לריצת 0:10 ואחריה כבר לא שמטה את היתרון, בדרך למאזן 6:8. סקוטי ווילבקין הוביל עם 18 נקודות ו-4 מ-5 לשלוש (דרושאפקה כולה - 12 מ-20), ג'גואן ג'ונסון הוסיף 16.

בספרד, גראן קנאריה וגל מקל התאוששו מרצף של ארבעה הפסדים (מתוכם שניים בליגה) עם 85:90 על אתלטיק בילבאו. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אך במצב של 78:78 בדקות הסיום הייתה זו קבוצתו של הישראלי ששמרה על ריכוז והשיגה את הניצחון, בדרך למאזן 6:19 אחרי 15 מחזורי ליגה. רכז הנבחרת שיחק רק כ-10 דקות ותרם שבע נקודות.

* באמברג תתארח ביום חמישי בהיכל אצל מכבי תל אביב והערב אלופת גרמניה נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שניצחה 77:80 את אולם החזקה. ריקי היקמן האקס הצהוב כיכב עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים, דניאל האקט הוסיף 14 ולאון ראדוסביץ' תרם 13 למנצחים. ריאן תומפסון הוביל את המפסידים עם 20 מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully