וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הפועל תל אביב התנצל על התקרית בחולון: "אין תירוץ להתנהגותי"

7.1.2018 / 13:44

עומר גרין שוחח עם האוהד שנפגע מהכסא אותו השליך ליציע בסיום ההפסד לחולון: "יהיו הסיבות אשר יהיו, אין לזה תירוץ. מעדתי, זה לא יחזור על עצמו, אבל אקבל כל עונש אותו תקבע הנהלת הקבוצה"

one

הפועל תל אביב הוציאה היום (ראשון) התייחסות ראשונה לתקרית החמורה שהתרחשה אמש בסיום משחק ההפסד שלה להפועל חולון בחוץ. כזכור, מיד עם סיום המשחק זרק מנהל הקבוצה, עומר גרין, כסא מפלסטיק לעבר אוהדי חולון שקיללו אותו ומיד הורחק מהמקום על ידי כוחות האבטחה שהיו על הפרקט.

"הפועל תל אביב רואה בחומרה את האירוע בו היה מעורב אתמול מנהל הקבוצה עומר (קורקי) גרין בתום המשחק בחולון", נכתב בהודעת האדומים, "מבחינתנו, שום אירוע לא מצדיק הפעלת אלימות של בעלי תפקידים כלפי קהל - לא משנה מה קדם לזה. מנהל הקבוצה שוחח עם האוהד שנפגע והתנצל בפניו. אנו נמשיך את הטיפול במקרה במסגרת המועדון, כשהעובדה שקורקי הגיע להפועל לפני יותר מעשור, ומאז משרת את המועדון במסירות וזו הפעם הראשונה הראשונה בה היה מעורב באירוע מסוג זה - יעמדו לזכותו".

גרין עצמו אמר בהודעה: "אני רוצה להביע את התנצלותי הכנה בפני האוהד שנפגע, עמו שוחחתי והתנצלתי בפניו אישית, אוהדי הפועל תל אביב, הנהלת המועדון וצוות הקבוצה הבוגרת על התנהגותי בסוף המשחק בחולון. יהיו הסיבות אשר יהיו, אין תירוץ להתנהגותי ואני אקבל כל עונש אותו תקבע הנהלת הקבוצה. אני חלק מהמועדון זה יותר מעשור, ואני מבין שמעדתי – אך מבטיח שהתנהגות זו לא תחזור על עצמה".

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
אוהדי הפועל בחולון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully