וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלנד: יוליה גרגס גברה על קרוליין ווזניאקי בגמר

הגרמנייה (14 בעולם) רשמה את ניצחונה ה-14 ברציפות עם 4:6, 6:7 (4) וזכתה בטורניר שלישי בקריירה, כולם מאז אוקטובר האחרון. הדנית ממשיכה לאכזב בגמרים. יוליה גלושקו הפסידה במוקדמות טורניר הובארט

יוליה גרגס טניסאית גרמנייה. רויטרס
עלתה על הגל. יוליה גרגס/רויטרס

איזו תקופה נהדרת עוברת על יוליה גרגס, שהוכיחה הבוקר (ראשון) שהיא ממשיכה בקו ההצלחה בו החלה לפני סיומה של 2017. הגרמנייה (14 בעולם) זכתה בטורניר השלישי שלה בקריירה, כולם בשלושת החודשים האחרונים, בזכות ניצחון 4:6, 6:7 (4) על קרוילין ווזניאקי (3) בגמר אוקלנד. זה היה הניצחון ה-14 ברציפות של גרגס, שזכתה מאז חודש אוקטובר גם בטורנירים במוסקבה ובז'והאי (סין). מנגד, הדנית ניצחה רק בשניים מתשעת הגמרים האחרונים בהם השתתפה, והיא רשמה פתיחה עגומה יותר ל-2018.

שתי הטניסאיות שדורגו במקומות הראשונים באוקלנד גם הגיעו לגמר, ונפגשו לראשונה מאז רבע הגמר באותו הטורניר לפני שנה. גרגס השיגה שבירה כבר במשחקון הראשון, מה שהספיק לה לניצחון במערכה הראשונה, ולמרות שבשנייה איבדה יתרון ונגררה לשובר שוויון, היא שמרה על ריכוז וחגגה בסיום. כעת, היא מובילה 4:6 במאזן מול ווזניאקי.

עוברים מניו זילנד לאוסטרליה, שם הפסידה הלילה יוליה גלושקו (289 בעולם) לנינה סטויאנוביץ' הסרבית (261) 6:1, 6:4, בסיבוב המוקדמות האחרון של טורניר הובארט, תוך שעה ו-12 דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully