וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני ביקר את אנדרו גאודלוק, שענה: "לא אהבתי את זה"

האקסים של הפועל ירושלים ומכבי תל אביב מתגוששים במילאנו: המאמן טען ש"גאודלוק חייב ללמוד לנהל את עצמו טוב יותר", הגארד עקץ בחזרה ("לא מבין מה זה אומר"). ג'ורדן מקריי שוחרר מבאסקוניה

אנדרו גאודלוק, מילאנו. GettyImages
נשמע בדיוק כמו בעונה שעברה. גאודלוק/GettyImages

גם סימונה פיאניג'אני וגם אנדרו גאודלוק חוו אשתקד עונות סוערות ומלאות דרמות בהפועל ירושלים ומכבי תל אביב. העונה הם משתפים פעולה במילאנו, ונראה כי גם החיבור ביניהם לא מביא שקט תעשייתי. ביום שישי האחרון הפסידה מילאנו 87:80 לאולימפיאקוס בחוץ, נותרה במקום הלפני אחרון ביורוליג עם מאזן של 12 הפסדים לעומת ארבעה ניצחונות בלבד, ובסיום מאמנה מתח ביקורת מפורשת על הגארד שלו (שקלע 20 נקודות והיה מהבולטים בשורות מילאנו במשחק, יש לציין).

"גאודלוק וג'ורדן ת'יאודור חייבים ללמוד לנהל את עצמם נכון יותר וטוב יותר. הם מכריחים יותר מדי מהלכים וזה פוגע בקבוצה", אמר המאמן, וכעבור זמן קצר השיב הגארד באותה מטבע ואמר בכעס: "לעזאזל, אני אפילו לא יודע מה זה אומר. ניגשתי אליו ושאלתי אותו למה הוא התכוון, כי לא אהבתי את זה ולא הערכתי את זה".

גאודלוק מעמיד העונה ממוצעים של 13.5 נקודות (26 אחוזים בלבד מהשלוש), 2.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק, ולא מצליח להצעיד את מילאנו לעונה טובה במיוחד. בליגה האיטלקית ספגה הקבוצה שלושה הפסדים (לעומת עשרה ניצחונות) והיא חולקת את המקום הראשון עם ברשיה המפתיעה ואבלינו. למרות שהתחזקה לאחרונה במינדאוגס קוזמינסקאס הליטאי, גאודלוק לא נשמע אופטימי מדי. "אנחנו לא מפסיקים להפסיד כרגע, אז אי אפשר להרגיש טוב עם עצמנו", אמר, בציטוטים שנשמעים כמו המשך ישיר לדברים שאמר בעונה שעברה. "הכימיה בינינו לא מספיק טובה, מסיבה מסוימת, אבל קשה להצביע על הסיבות שאנחנו לא מצליחים. יש לנו סגל טוב מאוד, יש כל מה שצריך. ובכל זאת, משהו לא עובד".

בובי בראון שחקן סיינה. GettyImages
חוזר ליורוליג? בובי בראון במדי סיינה/GettyImages

עוד בכדורסל האירופי

* אקס סיינה, בשיקטאש ואריס סלוניקי בובי בראון שוחרר לאחרונה מיוסטון אחרי שנתיים, ועל פי דיווחים הוא מעוניין לחזור לאירופה או לחתום בסין.

* ג'ורדן מקריי נפצע בשנית - שוב באותה כתף שגרמה לו להיעדר מהחודש הראשון של העונה - ושוחרר מיידית מבאסקוניה, אחרי שהתברר שלא יוכל לשחק יותר העונה. הפורוורד, שהיה במשא ומתן עם מכבי תל אביב בקיץ, רשם ארבע הופעות בלבד בקבוצה הבאסקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully