וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: קאליף וואייט ינחת למבחנים

6.1.2018 / 20:10

הכתומים יצרפו את הגארד האמריקאי (26, 1.93) שקרע את הרצועה הצולבת בעונה שעברה בחולון, ואחרי חודש יחליטו האם להשאירו עד לסיום העונה במקום אחד הגארדים הזרים האחרים

עריכה: one

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של עירוני נס ציונה

עירוני נס ציונה תנחית במהלך השבוע הבא את הגארד האמריקאי קאליף וואייט לתקופת מבחן של כחודש, במהלכה הוא צפוי גם לשחק לפחות במשחק ליגה אחד. לאחר מכן יקבלו במועדון החלטה האם להחתימו במקום אחד הגארדים האמריקאים בקבוצה או להישאר בסגל הקיים. וואייט, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו לפני קצת פחות משנה, הוצע בתקופה האחרונה למספר קבוצות בליגת העל, ביניהן הפועל חולון, אך הקבוצות חששו לקחת את הצ'אנס עליו, למרות שבסביבת חולון היו כאלה שרצו להחזירו.

קאליף וואייט שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
עבר פציעה קשה. קאליף וואייט/לירון מולדובן

וואייט (26, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת טמפל משנת 2013 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בסין, לפני שחזר לארה"ב ושיחק בליגת הפיתוח. בקיץ 2014 הגיע לישראל וחתם בהפועל אילת תחת דן שמיר. הוא שיחק באילת במשך שנתיים, והיה מהשחקנים הטובים בליגה, כשהוא מוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף. את הפריצה המשמעותית שלו עשה כשעבר עם שמיר בעונה שעברה לחולון וב-18 משחקים רשם 18.8 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

נס ציונה מדורגת אחרי הסיבוב הראשון במקום ה-11 בטבלה, מרחק הפסד אחד בלבד מהמקום האחרון. ביום שני הקרוב תארח הקבוצה את נועלת הטבלה בני הרצליה, כשהפסד יוריד את הכתומים שוב למקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully