וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופוקליס שחורציאניטיס חזר אחרי כשנתיים במשקל יתר

הסנטר היווני בן ה-32, שלא שיחק בשל פציעה שעבר בשנתיים האחרונות, חזר במשחק של טריקלה מהליגה הראשונה ונראה במשקל עודף ואולי הגבוה ביותר שלו כשחקן אי פעם. צפו בתמונות

סופוקליס שחורציאניטיס. Action Images, אתר רשמי
נראה מדאיג. שחורציאניטיס/אתר רשמי, Action Images

ברכות לסופוקליס שחורציאניטיס. הסנטר היווני בן ה-32 חזר היום (שבת) אחרי קרוב לשנתיים ללא כדורסל בשל פציעות שהתמודד איתן ושיחק עם טריקלה מהליגה הראשונה. בעונה שעברה, הוא ניסה לחזור לשחק, אבל שוב נפצע. על פי התמונות נראה שהוא מעולם לא עלה על מגרש הכדורסל במשקל גבוה יותר. סופו התקשה לזוז ממש ונראה נשאר בצד של ההגנה בזמן התקפה של קבוצתו ובעת שאחד מחבריו זרק עונשין. כמו כן, הוא התקשה מאוד לרוץ ולצאת לחסימה.

עוד בנושא:
צפו בסופו מנסה לשחק

כזכור, שחורציאניטיס שיחק במכבי תל אביב בין 2012-2010 ואז בין 2015-2013 והיה שותף לזכייה ביורוליג ב-2014. כמו כן, הוא זכה עם הצהובים בשלוש אליפויות וארבעה גביעים. בעבר שיחק גם באירקליס, קאנטו, אריס סלוניקי, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס והכוכב האדום בלגרד. הוא נבחר גם לחמישיית השנה ביורוליג ב-2011 ובנוסף זכה גם באליפות יוון עם פאו ב-2013 ובשני גביעים ביוון. הוא גם היה שותף לזכייה של יוון במדליית הכסף באליפות העולם ביפן 2006 ובמדליית הארד ביורובאסקט 2009. שחורציאניטיס גם נבחר כבחירה מספר 34 על ידי לוס אנג'לס קליפרס בדראפט 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully