וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בגביע האנגלי: ארסנל ללא ונגר בנוטינגהאם, טוטנהאם מחכה לווימבלדון

משחקי הסיבוב השלישי יינעלו עם שני מפגשים מסקרנים: מחזיקת הגביע תנסה לשרוד ללא המאמן המורחק על הקווים (19:00, ספורט 1), הספרס ישתדלו להימנע מסנסציה מול היריבה מתחתית הליגה השלישית

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
איך ארסנל תסתדר בלעדיו? ונגר/רויטרס

משחקי הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי יינעלו מחר (ראשון) עם ארבעה מפגשים. המרכזיים שבהם: טוטנהאם מול ווימבלדון, וארסנל מול נוטינגהאם פורסט.

הארי קיין, טוטנהאם. רויטרס
יקבל מנוחה. קיין/רויטרס

טוטנהאם - ווימבלדון (17:00, אין שידור)

הלו"ז העמוס של התרנגולים יצריך את מאוריסיו פוצ'טינו לבצע רוטציה ולהעניק מנוחה לכמה שחקנים בכירים, ולכן הארי קיין, כריסטיאן אריקסן ויאן ורטונגן לא אמורים לשחק. יחד עם זאת, נראה שכעת, כשהפער ממנצ'סטר סיטי בפרמיירליג עומד על לא פחות מ-15 נקודות, הגביע הוא הסיכוי היחיד של הספרס לקטוע בצורת של עשור ללא תואר. מנגד, הדונס לא יוותרו על הסיכוי לסנסציה בקלות. הם אמנם מדורגים מתחת לקו האדום בליגה השלישית, אבל אספו 7 מתוך 12 הנקודות האפשריות האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

נוטינגהאם פורסט - ארסנל (19:00, ספורט 1)

התותחנים ניצחו רק פעם אחת בארבעת משחקיהם האחרונים, אבל בגביע הם מציגים יכולת משביעת רצון וכבר חולמים להגן על התואר בו זכו בעונה שעברה. לצערם, הם יצטרכו להסתדר ללא ארסן ונגר על הקווים, משום שהוא מרצה עונש בעקבות ההתפרצות שלו לעבר השופטים במשחק מול צ'לסי באמצע השבוע. בכל מקרה, מול הפורסט שמדורגים במקום ה-14 בלבד בצ'מפיונשיפ ולא ניצחו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, גם הוראות של המנג'ר מהיציע אמורות להספיק.

משחקים נוספים:

ניופורט - לידס (14:00)

שרוסברי - ווסטהאם (16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully