וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "קשה לשחק כדורגל ככה". אוהדי מכבי פתח תקוה קיללו את שרון מימר

בני יהודה הודחה מהגביע בידי הפועל רמת גן, המאמן הודה שמזג האוויר השפיע. המשחק מול קרית שמונה עלול להיות האחרון של מימר. סבע על הניצחון של נתניה: "הכי חשוב לעבור שלב"

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
מאוכזב. אבוקסיס/ברני ארדוב

מחזיקת הגביע בני יהודה נפרדה היום (שישי) מהתואר כבר במשחקה הראשון במפעל, כשנכנעה מהנקודה הלבנה 3:2 להפועל רמת גן בסיבוב ח', אחרי 0:0 ב-120 דקות.

"יחסית למזג האוויר, הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק - ארבעה מצבים של 100 אחוז", אמר יוסי אבוקסיס. "קשה לשחק כדורגל ככה. במחצית השנייה שלטנו במשחק, שליטה אבסולוטית. קיבלנו החלטות לא טובות בחלק האחרון, אבל להגיע לארבעה מצבים במגרש כזה, במזג אוויר כזה, זה מספיק כדי להכריע את המשחק. בפנדלים זה כבר מזל. אנחנו מאוכזבים אבל נמשיך להיאבק בליגה. באנו מוכנים, באנו בהרכב טוב, לא נתנו לרמת גן להביך אותנו פעם אחת כל המשחק, אבל זה לא מעניין. אין לי טענות לשחקנים על המוכנות. גם שחקנים גדולים מחמיצים פנדלים. נתאושש יום אחד ונתכונן לליגה".

מאמן המנצחת איציק ברוך אמר: "אנחנו קבוצת גביע טיפוסית והוכחנו את זה גם היום. בהארכה רצינו קצת יותר, נגמרו הכוחות וכל אחד הביא אקסטרות. עמדנו טוב על המגרש, בני יהודה לא הגיעו להרבה מצבים ואני מקווה שנמשיך ככה. אנחנו מאוד רוצים לקבל עוד קבוצה דרכה נוכל להמשיך את החלום".

עוד בנושא:

בתום דו קרב פנדלים: הפועל רמת גן הדהימה את בני יהודה, כפ"ס את מכבי פ"ת

שחקן מכבי נתניה דיא סבע חוגג. שלומי גבאי
העיקר לעבור. סבע/שלומי גבאי

גם מכבי פתח תקוה סיימה את דרכה כבר בסיבוב ח', לאחר שהפסידה 4:2 להפועל כפר סבא. עשרות אוהדים קיללו את שרון מימר במשך דקות ארוכות במשחק במושבה, וזעמם גבר לאחר שהכניס את שלומי ארבייטמן במקומו של מנור סולומון בדקה ה-76. בשלב מסוים ירד אבי לוזון לאזור שמעל הספסל ועמד בין האוהדים למאמן במטרה להרגיע, כשבסיום קראו האוהדים למימר להתפטר. בכל מקרה, מעמדו של מימר מעורער מאוד כעת, לאחר ההדחה מהגביע שהצטרפה לחמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. כבר לפני שבועיים הבהירו במועדון כי אין כוונה להמשיך את ההתקשרות עם מימר מעבר לעונה הזו, ומשחק הליגה מול עירוני קרית שמונה ביום שלישי עשוי להיות האחרון שלו בקבוצה.

בצד המנצח, סיכם מסאי דגו: "ידענו שהם באים בלחץ. יש לי חבר'ה שאני נורא נהנה לאמן, גברים שאני מוריד בפניהם את הכובע. אני מקווה שניתן פוש גם בליגה. אני מעדיף לעבוד בשקט. קיבלתי צ'אנס ואני חייב לקחת אותו. כמוני גם שחקנים בקבוצה קיבלו במה ואני מקווה שהם ימשיכו להיות טובים. השחקנים לוקחים את הצ'אנסים ואני פה בשבילם כמו שהם נותנים בשבילי הכל. ההגרלה? מי שתבוא, נקבל בברכה ונתכונן בהתאם".

בניגוד למכבי פתח תקוה ובני יהודה, מכבי נתניה דווקא צלחה את דו-קרב הפנדלים שלה, עם 1:4 על הפועל חדרה אחרי 2:2 קשה בתום 120 דקות. "בגביע כמו בגביע העיקר לעבור והעיקר התוצאה", אמר דיא סבע. "לא סוד שלא שיחקנו טוב. ככה זה בגביע, באנו לעבור שלב, זה מה שעשינו וזה הכי חשוב. הכושר הטוב שלי התחיל כבר בעונה שעברה בליגה הלאומית. זה שילוב של עבודה קשה ואמונה וזה מביא תוצאות. מגיעה להפועל חדרה מילה טובה, הם נתנו לנו פייט ומשחק טוב ואני מאחל להם בהצלחה בהמשך".

להפועל רעננה זה הלך הרבה יותר קל, עם 0:3 על הפועל ניר רמת השרון. המאמן מנחם קורצקי סיכם: "רצינו לעבור שלב, להמשיך את המומנטום ולנצח. זה לא היה קל, אבל הפכנו את זה לקל. הקבוצה צריכה את הביטחון ואני מקווה שאנחנו נמשיך לשחק טוב. גם בהפועל תל אביב היה לנו סיכוי להישאר בליגה אבל לצערי לא הצלחנו. נעשה לי עוול בזה שהאשימו אותי בכמה ירידות ליגה שלא ממש היה לי קשר אליהן. אני רוצה להמשיך לשפר את רעננה כדי שנוכל להישאר בליגה עם יותר ביטחון. אנחנו עובדים על להתחזק במקומות הנכונים ואני מאמין שנעשה את זה. נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לעבור בהצלחה את מכבי חיפה. מי בשלב הבא? אי אפשר לזלזל באף קבוצה היום. מי שתבוא, נקבל בברכה".

עוד באותו נושא

בתום דו קרב פנדלים: הפועל רמת גן הדהימה את בני יהודה, כפ"ס את מכבי פ"ת

לכתבה המלאה
מאמן מכבי פתח תקוה, שרון מימר. יוסי ציפקיס
הסוף קרב? מימר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully