וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פליקס נעים פוטר מתפקידו כמאמן הקבוצה

5.1.2018 / 11:10

המאמן בן ה-57 עוזב ארבעה חודשים בלבד אחרי כניסתו לתפקיד, פחות מיממה אחרי ההדחה מהגביע על ידי נס ציונה. המועמדים המובילים להחליפו הם מרקו בלבול, איימן אבו יונס ועבאס סואן

פליקס נעים מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עוד מאמן מסיים את תפקידו מוקדם מהצפוי. פליקס נעים/אדריאן הרבשטיין

הנהלת בני סכנין הודיעה היום (שישי) על סיום דרכו של המאמן פליקס במועדון. זאת פחות מיממה לאחר שהקבוצה הודחה מגביע המדינה על ידי סקציה נס ציונה מליגה א'. בהודעה רשמית מטעם סכנין נמסר: "ההנהלה מודיעה על סיום דרכו של המאמן פליקס נעים. אנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו". אתמול פורסם בוואלה! ספורט שראשי סכנין קיימו שיחה במטרה לקבל החלטה בנוגע לעתיד המאמן אחרי ההדחה מהגביע והיום, כאמור, בקבוצה החליטו לסיים את ההתקשרות עם נעים.

המועמדים המובילים להחליף את נעים המפוטר הם מרקו בלבול, טל בנין, מאמן הנוער איימן אבו יונס ועבאס סואן. אם אחד מהשניים האחרונים ימונה, זה יהיה ככל הנראה כחלק מצוות שיכלול גם את איימן חלאיילה. במקרה כזה, מאמן הכושר חואן קרלוס, יירשם כמאמן בשל העובדה שלשניהם עדיין אין תעודת פרו.

פליקס נעים בן ה-57 מונה למאמן בני סכנין בקיץ לאחר שז'אירו סווירסקי סיים את תפקידו עוד לפני שנפתחה העונה. הוא הוביל את האדומים לפתיחת עונה עם 19 נקודות מ-48 בליגה והמקום השמיני אחרי שבעונה שעברה הצליחה הקבוצה להגיע לפלייאוף העליון. לפני הקדנציה הנוכחית, אימן נעים את הפועל כפר סבא בשתי קדנציות שונות (2016-2013 ו-2017) ואת הפועל פתח תקוה ב-2016. כמו כן, עבד בעבר כמאמן ראשי בליגות הנמוכות בצפון ועבד כסקאוט עבור ידידו אלי גוטמן.

נעים הוא המאמן התשיעי שמסיים את דרכו במועדון בליגת העל בעונת המשחקים הנוכחית. קדמו לו: שרון מימר (בית"ר ירושלים), ז'אירו סווירסקי (בני סכנין), גיא לוזון (מכבי חיפה), קובי רפואה (מכבי פתח תקוה), דודו אברהם וגיא לוי (הפועל רעננה), ראובן עטר (מ.ס. אשדוד) ושלומי דורה (הפועל עכו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully