וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בהצבעות לאולסטאר: יאניס אנטטוקומפו מעל לברון ג'יימס

הגריק פריק גרף את מרבית קולות האוהדים עד כה, לפני ג'יימס, קיירי אירווינג, קווין דוראנט וסטף קרי. אם המגמה תימשך וההצבעה תסתיים כך, הוא יוכרז כקפטן של המזרח ויבחר את החמישייה

עריכת וידאו: מתן חדד

הפתעה בהצבעות לאולסטאר: ה-NBA הודיעה כי 12 ימים לאחר פתיחת ההצבעות לקהל הרחב, יאניס אנטטוקומפו ניצב בראש עם 863,413 קולות, כמעט 7,500 יותר מלברון ג'יימס. מידת הפופולריות של ג'יימס הייתה בלתי ניתנת לערעור בשנים האחרונות ומגמה זו השתקפה היטב גם בהצבעות לאולסטאר, אותן הוביל בשנים האחרונות, אולם כעת נדמה שיש שינוי מגמה, וכוכב מילווקי הופך להיות לא פחות אהוד ממנו. אם המגמה תימשך גם בימים הבאים ואנטטוקומפו יסיים עם מספר הקולות הרב ביותר, הוא גם ישמש קפטן נבחרת המזרח ויזכה לבחור את השחקנים שיכללו בסגל, מתוך מאגר של שחקנים שיבחרו על ידי האוהדים.

במקום השלישי במספר ההצבעות ניצב קיירי אירווינג, שבאופן מפתיע זכה ליותר קולות מקווין דוראנט (רביעי) וסטפן קרי (חמישי). מלבד ג'יימס, אנטטוקומפו ואירווינג, במזרח הוענקו מרבית קולות האוהדים לג'ואל אמביד ודמאר דרוזן. במערב, לעומת זאת, אחרי קרי ודוראנט נבחרו גם ג'יימס הארדן ואנתוני דייויס ודמרכוס קאזינס, המשתפים פעולה בניו אורלינס.

ספירת ההצבעות הבאה תיערך ב-11 בינואר, והחמישיות והקפטנים יוכרזו שבוע לאחר מכן. חמישה ימים אחר כך, ב-23 בחודש, יפורסמו גם המחליפים בסגלים של המזרח והמערב. המשחק עצמו ייערך ב-18 בפברואר בלוס אנג'לס.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול יאניס אנטטוקומפו מילווקי באקס. GettyImages
מי הכי פופולרי? לברון מול יאניס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully