וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבלגיה: קני סייף מנהל מגעים מתקדמים להצטרפות לאנדרלכט

שחקן נבחרת ארצות הברית בדרך לקבוצה של היין ואנהאזברוק, איתו זכה באליפות בגנט, והבלגים מדווחים שהמשא ומתן נמצא בשלבים סופיים. האלופה מדורגת במקום השלישי, 13 נקודות מהפסגה

האם קני סייף בדרך לאתגר חדש בקריירה? בבלגיה מדווחים הערב (חמישי) כי הישראלי, שמשחק בנבחרת ארצות הברית, מנהל מגעים מתקדמים מאוד עם מועדון הפאר אנדרלכט, אותו מאמן היין ואנהאזברוק, שאימן את סייף בגנט בעונת האליפות ובעצם היה אחראי לקפיצת המדרגה ולפריצה שאירעה בקריירה שלו. על פי הדיווח, המגעים נמצאים בשלב סופי והעסקה עשויה להבשיל כבר מחר. סייף אמור להגיע לקבוצה כמחליפו של הנרי אונייקורו (המושאל מאברטון), שגמר לאחרונה את העונה בשל פציעה.

אנדרלכט, שזכתה באליפות בעונה שעברה, מדורגת במקום השלישי בליגה הבלגית, במרחק של 13 נקודות מקלאב ברוז' הראשונה ושמונה נקודות מעל גנט החמישית. סייף נפצע בקיץ האחרון והחלים רק בחודש נובמבר. מאז, הוא זכה ל-60 דקות ליגה בסך הכול ולשתי הופעות בגביע. במשחק האחרון - מול אנדרלכט - הוא ישב במשך 90 דקות על הספסל. הוא יקווה לחזור לעניינים בזכות האיחוד עם מאמנו לשעבר, שהוביל אותו ואת גנט לאליפות בעונת 2014/15 ולהשתתפות בליגה האלופות בעונה לאחר מכן. באוקטובר האחרון, ואנהאזברוק מונה למאמן אנדרלכט.

עוד בנושא

ההערכה הראשונית של הפועל באר שבע: מיגל ויטור ייעדר כחודש
מכבי תל אביב: דור מיכה האריך את חוזהו עד 2021
ערן זהבי ערך אימון אישי בשדרות: "מודה לכל מי שהגיע, כיף לשמח"

שחקן נבחרת ארצות הברית קני סייף. מתוך האינסטגרם של קני סייף, צילום מסך
אתגר חדש? קני סייף/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully