וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ואן דייק הציל את ליברפול, 0:2 ליונייטד על דרבי

בלם הרכש של קלופ נגח פנימה (85) בבכורה והעניק למייטי רדז 1:2 מתוק על אברטון. מילנר כבש ראשון (35), סיגורדסון השווה (67). לינגארד (83) ולוקאקו (91) סידרו למוריניו ניצחון קשה

שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק חוגג. רויטרס
איזה ספתח. ואן דייק חוגג/רויטרס

עוד לפני המנה העיקרית, הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי יצא לדרך הערב (שישי) עם שני משחקים. במוקד ניצחה ליברפול 1:2 את אברטון בדרבי, בעוד מנצ'סטר יונייטד גירדה 0:2 קשה על דרבי קאונטי.

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ חוגג. רויטרס
פגע בינגו. קלופ/רויטרס

ליברפול - אברטון 1:2

לא מעט גבות הורמו כשיורגן קלופ רכש את וירג'יל ואן דייק תמורת 75 מיליון ליש"ט. הערב הבלם החדש של המייטי רדז פרע שטרות ראשונים כבר בבכורה, כשהתרומם בדקה ה-85 לכדור קרן של אלכס אוקסלייד צ'מברליין, ונגח את שער הניצחון. ג'יימס מילנר כבש ראשון מהנקודה הלבנה בדקה ה-35, גילפי סיגורדסון השווה בדקה ה-67. הטופיז שוב יוצאים מאוכזבים מאנפילד, בו לא ניצחו את היריבה העירונית בשום מסגרת מאז 1999.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מנצ'סטר יונייטד ג'סי לינגארד חוגג. רויטרס
הציל את יונייטד. לינגארד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - דרבי קאונטי 0:2

זה הלך קשה, כמה שזה הלך קשה לז'וזה מוריניו ושחקניו. עד היום, בשלושת המפגשים האחרונים עם דרבי כבשו השדים האדומים ארבעה שערים לפחות, אך הערב הם ניצלו ממש ברגעי הסיום מהסתבכות, אולי גם מהדחה מפתיעה מול המדורגת שנייה בצ'מפיונשיפ. ג'סי לינגארד המשיך את כושר השיא שלו עם פצצה נהדרת מקצה הרחבה בדקה ה-83, ששחררה המון לחץ באולד טראפורד, ובתוספת הזמן דאג רומלו לוקאקו להכפיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully