וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הגביע בין הפועל שפרעם לבני מוסמוס נדחה ליום ראשון

תנאי מזג האוויר לא אפשרו את קיום המשחק. היום בסיבוב ח': בני יהודה מתחילה את מסע ההגנה על התואר אצל הפועל רמת גן (14:00, 5 לייב), נתניה מול חדרה, מכבי פתח תקוה נגד כפר סבא

צילום מסך

בווידאו: ניר ברקוביץ', טוטו תמוז ומיקי סירושטיין בתוכנית "טוכמן וחמי"

סיבוב ח' של גביע המדינה יימשך היום (שישי, 14:00, ספורט 5 לייב) עם לא פחות משישה משחקים, כשבמוקד תחל בני יהודה את מסע ההגנה על הכתר במשחק חוץ מול הפועל רמת גן. מכבי נתניה, עירוני קרית שמונה, מכבי פתח תקוה והפועל רעננה מקוות לא למעוד מול יריבות מהלאומית. המשחק השביעי בו הפועל שפרעם הייתה אמורה לארח את בני מוסמוס, נדחה ליום ראשון בשעה 13:00 בשל תנאי מזג האוויר שלא אפשרו את קיום המשחק.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה שבעקבות מזג האוויר הסוער ולאחר שהתקיימה הערכת מצב, הוחלט לבטל גם את כל משחקי ליגות נערים ג' ומטה. בנוסף, מבוטלים גם משחקי ליגות נערים ב' מחוזית. במידה שתהיה החמרה במזג האוויר תתקיים הערכת מצב נוספת ובמידת הצורך יבוטלו משחקים נקודתית.

הפועל רמת גן - בני יהודה

מחזיקת הגביע מגיעה לאצטדיון רמת גן, לשחזור חצי הגמר מהעונה שעברה. יונתן כהן העניק אז ניצחון לכתומים, שמחזיקים במאזן מושלם מול הפועל רמת גן בגביע (ניצחו גם ב-1996 ו-2010). אלא שבפעם האחרונה שבני יהודה התארחה אצל האורדונים, זה נגמר בהפסד 4:3 בליגה הלאומית, במשחק בו את השער הראשון כבש אלמוג בוזגלו. מאז הוא הספיק להחליף צד ומנגד דולב חזיזה הושאל להפועל רמת גן, שתנסה להישאר נקייה מהפסדים מאז איציק ברוך הפך למאמנה השלישי העונה (חמישה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות). בני יהודה תגיע עם סגל מלא, כשאבוקסיס מתכנן לבצע שינוי אחד עם הצבתו של אלי בלילתי כמגן שמאלי במקום בן תורג'מן. רועי גורדנה צפוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה.

הרכב משוער, בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, עאיד חבשי, דן מורי, אלי בלילתי, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ולסקיס.

(עמית גולדשטיין)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן בני יהודה יונתן כהן חוגג. ברני ארדוב
השער שלו עשה את ההבדל בחצי הגמר באפריל. יונתן כהן/ברני ארדוב

הפועל חדרה - מכבי נתניה

הדרבי האזורי הזה, הראשון בין הקבוצות במסגרת הגביע מאז 1980 (אז חדרה ניצחה בפנדלים) ינדוד לעפולה. למארחת אמנם אין אצטדיון ביתי בלאומית, אבל היא גם כך עושה את רוב הנקודות בחוץ (18 מ-25, הכי הרבה בליגה) ונראית נהדר בתקופה האחרונה. אסי גומה מחורר רשתות כמו בליגה א', עלי חטיב (יחסר הפעם), אוסטין אג'ידה ואוהד קדוסי מוסיפים ניסיון לחבורה המקומית שרצה כבר כמה שנים יחד, ואי אפשר לפסוח על ויאם עמאשה, שב-2011 כבש רביעייה נגד מכבי נתניה. מי שהצטרף לחבורה הזו הוא המגן השמאלי דניאל בורחל שחתם כרכש הראשון של חדרה בינואר. גולן אלקסלסי צפוי לפתוח בשערה של האורחת, כשהמגן השמאלי מקבוצת הנוער, עיסאם עיאשה, עשוי לערוך בכורה. גם דודי תירם, עדי קונסטנטינוס ולאנדרו ריביירו תורגלו בהרכב, הקפטן ערן לוי עשוי להתחיל על הספסל ולהשתלב בהמשך.

הרכב משוער, מכבי נתניה: גולן אלקסלסי, ויקי כחלון, דודי תירם, ברנקו ורגוץ', עיסאם עיאשה, דן גלזר, אביב אברהם, עדי קונסטנטינוס, דיא סבע, לאנדרו ריביירו, אלחסן קייטה.

(יניב טוכמן)

ניקיטה חייקין, הפועל כפר סבא, ויאם עמאשה, הפועל חדרה,. שלומי גבאי
יש לו זיכרונות טובים מנתניה. ויאם עמאשה/שלומי גבאי

עירוני קרית שמונה - הפועל עפולה

אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגת העל, חיים סילבס מצפה לראות את שחקניו מתאוששים מול הקבוצה בה החל את קריירת האימון שלו. "אם להודות על האמת, רק דרך הגביע נוכל להציל את העונה", אמר שחקן בקבוצה. "אסור לזלזל באף יריבה בגביע". במפגש הגביע הקודם בין הקבוצות, בדיוק לפני שמונה שנים, עירוני קרית שמונה טיילה עם 0:3. יובל שוואט, השריד היחיד בעפולה מאותו משחק, ינסה לייצר תסריט שונה הפעם, כשהקבוצה שלו בתקופה נהדרת מאז הזכייה ההיסטורית בגביע הטוטו של הלאומית וסופרת תשעה משחקים ללא הפסד. עומר צלישר המורחק ייעדר משורות עפולה, שובל גוזלן צפוי לחזור להרכב של הקריה.

הרכב משוער, עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נסאר, מרכוס דיניז, קרלוס קוויאר, מילוש ראדיבוייביץ', עדן שמיר, אפונסו טיירה, אחמד עאבד, איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן.

(שלמה וייס)

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס. יוסי ציפקיס
הקבוצה שלו תעצור את רצף ההפסדים? חיים סילבס/יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה - הפועל כפר סבא

מוליכת הליגה הלאומית מגיעה למושבה למפגש עם קבוצה שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים וכבשה במהלכם שער אחד בלבד. בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו בגביע המדינה, בסיבוב ח' ב-2002, מכבי פתח תקוה הייתה זו שעברה לשלב הבא. שרון מימר ישמח לתוצאה דומה שתוציא את קבוצתו מהתקופה הרעה דווקא מול האקסית.

פתח תקוה הקפיאה את כרטיס השחקן של סוטיריס ניניס ורשמה את אליבלטו הברזילאי למשחק. מימר תרגל מספר שינויים בהרכב. יוסי גינזבורג יפתח בשער, אורי מגבו יקבל הזדמנות מחודשת בהרכב, מנור סולומון יפתח אחרי שהגיע לאימון וגם שלומי ארבייטמן אמור לשחק בחוד. במועדון מחכים שגריגורי טאדה ימצא קבוצה והוא לא יפתח בהרכב.

הרכב משוער מכבי פתח תקוה: יוסי גינזבורג; נאור פסר, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו; רומאריו פירס, יניב בריק, לירוי צעירי, מנור סולומון, לידור כהן; שלומי ארבייטמן.

(איציק יצחקי)

שחקן הפועל כפר סבא, עומר פדידה. ברני ארדוב
כפר סבא רוצה להראות שאין פערים בין הליגות. עומר פדידה/ברני ארדוב

הפועל רעננה - הפועל ניר רמת השרון

דרבי אזורי נוסף יפגיש בין החברים הטובים מנחם קורצקי וחיים שאבו. הפועל רעננה צברה תשע מתוך 13 הנקודות שלה בליגת העל מאז מינויו של קורצקי, ולא רוצה לעצור את ההתקדמות הזו בגביע. בן והבה המוצהב יחסר למארחת, כשאלי בבייב תורגל כבלם ועשוי למלא את מקומו. גיא ליפקה ותומר סוויסה בספק למשחק. רמת השרון תנסה להתאושש מהרביעייה הביתית הכואבת שספגה מהפועל חדרה ביום שני, כשהיא זוכרת איך ב-2008 הדיחה את הפועל רעננה מהגביע בסיבוב ח' עם ניצחון 1:3 בהארכה. את השער האחרון באותו משחק שנערך לפני עשור, כבש אגב ערן זהבי.

הרכב משוער, הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, אלי בבייב, עמנואל אמבולה, בן בנימין, שניר שוקר, נמניה ניקוליץ', כרם ארשיד, דור חוגי, ז'ורדן פושה.

(עמית גולדשטיין)

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
מפגש בין חברים. מנחם קורצקי/קובי אליהו

הפועל מרמורק - הפועל כאוכב

מוליכת ליגה ב' צפון א' לא הפסידה מאז אפריל 2017, ולמרות פציעתו הקשה של מלך השערים מוחמד אבו ריא (קרע ברצועה הצולבת) אין בכוונתה לתת להפועל מרמורק לקטוע לה את הרצף ברמלה. אסעד עמאשה ינסה להוביל את הפועל כאוכב להפתעה נוספת, אחרי ה-0:3 בבית שאן בסיבוב הקודם. הפועל מרמורק החתימה את שלומי אביסדריס ומקווה לחזור לשלב שמינית הגמר לראשונה מאז 2007.

שלומי אביסדריס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הצטרף למרמורק. שלומי אביסדריס/ברני ארדוב

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully