וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן דורש מהפועל ת"א חוזה לעונה וחצי, ניניס התאמן בצידי המגרש

4.1.2018 / 11:54

החלוץ, שקיבל ממכבי פתח תקוה אישור לנהל משא ומתן, קיבל הצעה לחצי עונה בלבד. היווני שכרטיסו הוקפא הגיע למתחם אך לא הורשה להשתתף באימון הטקטי: "מימר לא יכול היה לראות אותו"

מערכת וואלה!

המשא ומתן לשחרורו של שלומי ארבייטמן ממכבי פתח תקוה עדיין לא הסתיים. השחקן קיבל אור ירוק לעזוב אם תגיע הצעה מהפועל תל אביב, האדומים פנו לנציגיו והציעו לקחת את חוזהו עד תום העונה, אולם השחקן עצמו דרש באמצעות נציגיו חוזה לעונה וחצי תמורת המעבר. בפתח תקוה הבהירו לו כי אם לא יעבור להפועל תל אביב ולא תגיע הצעה טובה יותר, הוא יישאר בקבוצה. בפתח תקוה יביאו חלוץ ישראלי אם ארבייטמן יעזוב, ובכל מקרה ינסו לצרף את מוחמד גדיר בקיץ.

כזכור, שלשום החליטו במועדון לחפש מחליף לגרגורי טאדה, שקיבל יחד עם ארבייטמן וגל לוי אישור לעבור לקבוצה אחרת. לוי, המיוצג על ידי אדם קידן, בדרך לסגירה בהפועל ראשון לציון, ממנה נרכש לפני כשנה וחצי. לאורי מגבו הובהר כי לא ישוחרר מהקבוצה, בעוד שיובל שבתאי יעזוב אם יביא הצעה מקבוצה אחרת.


עוד בנושא:

אליבלטו חתם במכבי פתח תקוה. במועדון אישרו: ניניס יוקפא
מכבי פתח תקוה: טאדה, גל לוי וארבייטמן קיבלו אור ירוק לחפש קבוצה

שלומי ארבייטמן, שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
איך זה ייגמר? ארבייטמן/אדריאן הרבשטיין

פרשת סוטיריס ניניס הגיעה לסיומה כשבמועדון אישרו שכרטיס השחקן שלו יוקפא. אתמול נפגשה נציגת השחקן, ויקי וקנין, עם ראשי המועדון על מנת לדון בנושא. במועדון מתכוונים להודיע היום לבקרת התקציבים כי כרטיס השחקן שלו יוקפא, על מנת להעביר את אליבלטו הברזילאי, שחתם אתמול רשמית על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. המטרה היא לשתף את הברזילאי כבר במשחק מחר מול הפועל כפר סבא. "מדובר בשחקן מהיר מאוד, שחקן כנף אמיתי עם יכולת סיום מרשימה", אמרו בקבוצה, "היה חסר לנו שחקן כזה – שחקן מסוכן באגף שמסוגל להגיע למצבים". על ניניס הוסיפו: "נוצר מצב שבו שרון מימר לא יכל לראות את השחקן. לא הייתה ברירה אלא להגיע לסיכום על פרידה".

אגב, אתמול הודיע ניניס לראשי הקבוצה כי הוא מתכוון להגיע ולהתאמן כרגיל. היום הגיע ניניס בליווי נציגו אסף וקנין למתחם האימונים אך מכיוון שכרטיס השחקן שלו הוקפא במועדון הופתעו מהגעתו. לאחר דין ודברים ניניס קיבל אישור לעלות לכר הדשא אך לאחר חמש דקות שבהן התאמן עם הקבוצה נאמר לו כי הוא לא ייטול חלק באימון הטקטי והוא התבקש לערוך אימון אישי בצידי המגרש.

ומה לגבי עומר דמארי? כזכור, במועדון גיששו בנוגע לאפשרות להחזיר את החלוץ לפני כחודשיים, זאת במידה ויעזוב את מכבי חיפה בינואר. כרגע דמארי לא מתכוון לפנות מיוזמתו למכבי חיפה כדי לעזוב, וכל עוד זה לא יקרה לא תוגש לו הצעה רשמית. לאחרונה פרסמנו כי בפתח תקוה רוצים להחזיר את החלוץ הביתה, אך זה יקרה בתנאי שמכבי חיפה תשתתף בשכרו.

עוד באותו נושא

אליבלטו חתם במכבי פתח תקוה. במועדון אישרו: ניניס יוקפא

לכתבה המלאה

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully