וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: טאדה, גל לוי וארבייטמן קיבלו אור ירוק לחפש קבוצה

2.1.2018 / 12:57

המהפכה החלה: השלושה קיבלו הודעות לחפש קבוצה. ארבייטמן החל בשיחות עם הפועל תל אביב, לוי בדרך לראשון לציון, גם סוכנו של טאדה התבקש לחפש לו קבוצה. ניסיון לצרף את גדיר בקיץ

אתר רשמי

בוידאו: מיטב הביצועים של אליבלטו

המהפכה במכבי פתח תקוה החלה: שלושה שחקנים קיבלו ביממה האחרונה אישור לחפש קבוצה אחרת. במועדון אישרו כי סוכנו של גרגורי טאדה קיבל אור ירוק למצוא לו קבוצה אחרת, כשגם גל לוי ושלומי ארבייטמן קיבלו הודעות דומות. לוי, שמסר ברוח הזו הועבר לו כבר באימון ביום שישי, נמצא בדרך להפועל ראשון לציון, הקבוצה שמכרה את כרטיס השחקן שלו ללוזונים לפני שנה וחצי. ארבייטמן החל בשיחות עם הפועל תל אביב, והוא צפוי להצטרף אליה בקרוב.

בפתח תקוה מחפשים שוער שיתחרה עם צחי גיגי על אפודת השוער הראשון, אבל זה לא יקרה בכל מחיר. כזכור, שמו של אוהד לויטה עלה, אך לא בטוח שישוחרר ממכבי חיפה. "לא נביא שוער בכל מחיר. צחי שוער טוב שנמצא בירידה, אבל נביא רק אם נמצא מישהו טוב יותר", אמרו. גיגי יסופסל במשחק מול הפועל כפר סבא ביום שישי. סוטיריס ניניס עשוי לחזור לסגל לאחר שנופה ממנו בגלל סיבות מקצועיות.

הקשר הברזילאי אליבלטו התבקש לעלות לאימון אחד לפני שיוחתם. כרגע הוא מסרב לעשות זאת, ובפתח תקוה הבהירו כי זה התנאי לחתימה. ההערכה היא שהחוזה ייחתם בסופו של דבר, אך זה יקרה רק אם הדברים יסוכמו. במועדון קיבלו החלטה לנסות ולצרף בקיץ את מוחמד גדיר, אבל זה יקרה רק אם ישתקם סופית מהפציעה שלו.

שלומי ארבייטמן, שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
בדרך חזרה למתחם חודורוב? ארבייטמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully