וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חצי שנה בחוץ: נובאק דג'וקוביץ' עשוי לשחק באליפות אוסטרליה

הסרבי שלא שיחק מאז יולי בשל פציעה במרפקו, ינסה להשתתף בשני טורנירים באוסטרליה, שיכריעו האם הוא יוכל ליטול חלק בגרנד סלאם הראשון של השנה. נולה צנח מהפסגה למקום ה-12 בעולם

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
תודו שהתגעגעתם. נובאק דג'וקוביץ'/GettyImages

אחרי חצי שנה של היעדרות מהמגרשים בשל פציעה, נובאק דג'וקוביץ', הטניסאי הסרבי שחווה שנה די טראומטית ב-2017, צפוי לחזור לפעילות ועשוי להשתתף באליפות אוסטרליה הפתוחה שתיפתח ב-16 לחודש. "אחרי שלא השתתף בטורנירים באבו דאבי ודוחא בשל כאבים במרפק הימנית, נובאק המריא לאוסטרליה וצפוי לקחת חלק בשני טורנירים", כך נכתב באתר הרשמי של השחקן.

לגבי השתתפותו באליפות אוסטרליה נכתב: "אחרי שני הטורנירים בהם הוא ישתתף, תתקבל החלטה לגבי השתתפותו בגרנד סלאם הראשון של העונה, טורניר שבו נובאק זכה שש פעמים".

דג'וקוביץ', לשעבר מספר 1 בעולם והיום מקום 12 בעולם, לא שיחק מאז שפרש מהמשחק נגד תומאש ברדיך ברבע הגמר של טורניר הגראנד סלאם של ווימבלדון ביולי 2017. הוא גם נאלץ לבטל את השתתפותו בטורניר אבו דאבי בשבוע שעבר, מספר שעות בלבד לפני שהיה אמור לשחק מול באוטיסטה אוגוט בשל כאבים במרפקו. בעצת הצוות הרפואי הוא גם לא נטל חלק בטורניר בדוחא, קטאר וכעת הוא יעבור מבחן כשירות אחרון ומכריע לגבי השתתפותו באליפות אוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully