וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגה עונים לטענות רגב פנאן: "הביקורת אינה במקומה"

3.1.2018 / 15:35

אחרי שקראו את האשמות מאמן הכושר של מכבי תל אביב ענו בגוף המנהל את ליגת העל: "הסמכות לדין משמעתי שמורה לאיגוד הכדורסל". במנהלת קוראים לכינוס ועדה בראשות שרת הספורט בנושא

ברני ארדוב

מנהלת ליגת העל בכדורסל הגיבה היום (רביעי) לפוסט התוקפני שפרסם אמש מאמן הכושר של מכבי תל אביב רגב פנאן, ובו האשים אותה ביחד עם איגוד הכדורסל והנהלת הפועל תל אביב בקריאות נגדו מצד האוהדים האדומים.

"מנהלת ליגת העל בכדורסל מביעה שאט נפש מקריאות אוהדים נגד אביו המנוח של רגב פנאן. אנו מבינים ללבו של רגב פנאן ולא נשפוט אותו בשעת כעסו אך לדעתנו הביקורת שהפנה כלפינו והשוואת ראשי המנהלת לאוהדים המקללים והמבזים אינן במקום. המנהלת חושבת שאלימות פיזית ומילולית - מקומן אינו באולמות הכדורסל. המנהלת פועלת ותמשיך לפעול לניקיון הליגה מאלימות ואף רואה שיפור גדול ברחבי הליגה בתחום זה בשנים האחרונות. בחלוקת הסמכויות בין המנהלת לבין איגוד הכדורסל, הסמכויות להעמדה לדין משמעתי מסורות לאיגוד הכדורסל בלבד. האיגוד מעולם לא הסכים ולא איפשר למנהלת לקבל לידיה את הסמכות להעמדה לדין משמעתי, אף שהנושא נדרש לא פעם בעבר".

עוד בנושא
רגב פנאן תוקף: "האיגוד, המנהלת והפועל תל אביב: אתם נוראיים"
ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 73:77 את מכבי תל אביב בהיכל

מאמן כושר מכבי תל אביב רגב פנאן. ברני ארדוב
"נמשיך לפעול למען ליגה נקיה מאלימות". פנאן/ברני ארדוב

בהודעה מטעמה מסבירה המנהלת כי פנתה בעבר לבית המשפט בעקבות קריאות נאצה נגד היו"ר הקודם אבנר קופל, אך נדחתה על ידי בית המשפט, גם בערעור. "אין איש חפץ לתפוס אדם בצערו, והמנהלת מגנה את שירי הנאצה נגד מר פנאן במלוא החומרה. יחד עם זאת את כבילת סמכות ויכולת מנהלת הליגה לפעול נגד תופעות כגון אלו, יש להפנות לאיגוד הכדורסל השומר את סמכויות האכיפה המשמעתיות בידיו, ולבתי המשפט שמסרבים לנקוט נגד תופעות אלו בסנקציה. יש לציין, כי בדרבי של אתמול, הועסקו על ידי הקבוצה המארחת מאות אנשי סדרנות, אבטחה ומשטרה וגם ידיהן כבולות והם אינם יכולים לכפות על האוהדים את הפסקת ההתבטאויות והקללות".

בסים קוראים במנהלת לשינוי בחוקים: "המנהלת קוראת לשרת הספורט מירי רגב, לבדוק כיצד ניתן לתקן החוק ולגרום לכך שגם קללות והתבטאויות כגון אלו, לא יהיו חוקיות ובידי המשטרה ואנשי האבטחה יהיה את האפשרות להוציא אוהדים אלו מהאולם, להעמידם לדין ולהרחיקם ממגרשי הכדורסל. אנו קוראים לשרת הספורט לכנס פגישה עם כל הגורמים הרלוונטיים, משטרת ישראל, נציגי הפרקליטות, מנהלת הליגה, איגוד הכדורסל, מנהלי האירועים וחברות האבטחה כדי לנקוט צעדים משמעותיים למיגור האלימות מהספורט שאנחנו כל כך אוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully