וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ידין יפוצה ב-175 אלף שקלים, האדומים מעוניינים בארבייטמן

השופט איתן אורנשטיין פסק בהליך הבוררות שהתנהל בין שחקן האדומים לבין ההנהלה. הפועל תל אביב תנסה לצרף את החלוץ שיעזוב את מכבי פתח תקוה ואת חן דילמוני מבית"ר ירושלים

צילום מסך

הפועל תל אביב תפצה את אביחי ידין בסכום של 175 אלף שקלים, כך קבע הבוקר (רביעי) השופט איתן אורנשטיין בבוררות בין הצדדים. כזכור, בקיץ הגיש קפטן האדומים תביעת בוררות כנגד המועדון על סכום של כ-350 אלף שקלים שלטענתו מגיעים לו עוד מתקופת הבעלים הקודם אמרי כבירי.

ידין טען כי ההנהלה החדשה לקחה על עצמה את הסכום ואילו בהפועל תל אביב סירבו לשלם לו בטענה כי אלה חלק מחובות העבר של הקבוצה. הצדדים הגיעו להסכמה, ברוח טובה, כי מה שיפסוק בית המשפט יהיה מקובל על שניהם. היום כאמור, פסק בית המשפט בעניין והחליט כי מחצית הסכום תשולם כך ששני הצדדים לא יפגעו כספית מעניין. שני הצדדים קיבלו את ההחלטה בשביעות רצון.

עוד בנושא
חמישי בגביע המדינה: הפועל חיפה אצל דני גולן, דרבי דרומי באשקלון
הפועל תל אביב: אוראל דגני חתם על חוזה חדש וירוויח 190 אלף דולר לעונה
בית"ר ירושלים: וראן יפתח בחוד, בניון שוחח עם אלי אוחנה

שחקן הפועל תל אביב אביחי ידין. קובי אליהו
הכול ברוח טובה. אביחי ידין/קובי אליהו

מלבד זאת, בהפועל תל אביב עדיין מנסים לצרף שחקנים בינואר הקרוב. האדומים מאמינים כי אמיר עגייב יסגור במועדון עד סוף השבוע ואף מעוניינים לצרף גם את שלומי ארבייטמן ששוחרר ממכבי פתח תקווה ואת חן דילמוני מבית"ר ירושלים.

מלבד אלה, הפועל גם מעוניינת להחתים שני זרים, אך היא תציעה חוזים רק עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. זאת בשל העובדה כי רוב הזרים המגיעים לישראל בינואר לא נמצאים בכושר ובדרך כלל נפלטים ממועדונים בשל אי התאמה מקצועית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully