וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע המדינה: הרכב חסר לסכנין בנס ציונה, קינדה חוזר ל-11 באשדוד

סיבוב ח' יוצא לדרך (19:05, 5 לייב): פליקס נעים יעניק מנוחה לחלק משחקני ההרכב הראשון נגד מוליכת ליגה א' דרום המרשימה. הקשר יחזור להרכב במשחק של קבוצתו נגד הפועל אשקלון

צילום מסך

בווידאו: ניר ברקוביץ', טוטו תמוז ומיקי סירושטיין בתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי"

שבוע מלא של כדורגל ישראלי מדי יום ייצא לדרך מחר (חמישי) עם פתיחתו של סיבוב ח' בגביע המדינה. עוד לפני משחקה של בית"ר ירושלים בראשון לציון, יתקיימו במקביל חמישה משחקים (19:05, ספורט 5 לייב), כשבמוקד הפועל חיפה תתארח אצל הפועל פתח תקוה והפועל אשקלון תפגוש את מ.ס. אשדוד לקרב היחיד בשלב זה שהוא על טהרת ליגת העל.

seperator

הפועל פתח תקוה - הפועל חיפה

בדצמבר 2016 הגיעו ניר קלינגר ודני גולן יחד להפועל חיפה - הראשון כמנהל מקצועי והשני כמאמן. קצת יותר משנה אחרי, שניהם ניצבים כמאמנים יריבים, למאבק על כרטיס לשמינית גמר הגביע. בזמן שהפועל חיפה מפתיעה את כולם ונמצאת במקום השני בליגת העל, הפועל פתח תקוה מנסה יחד עם גולן (וגם השוער רובי לבקוביץ' ששיחק בהפועל חיפה בעונה הקודמת) לכפר על פתיחת עונה איומה ולצמצם פערים מצמרת הלאומית. רן קדוש עשוי לפתוח בשערה של הקבוצה אחרי שלא שוחרר לרעננה. ניר קלינגר לא תרגל את ההרכב אך ההערכה היא שלא יהיו יותר מדי שינויים. האם במפגש הגביע הרביעי בין הקבוצות היא תצליח להפתיע?

הרכב משוער, הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס סטוידטט, רוסלן ברסקי, לירן סרדל, חנן ממן (מקסים פלקושצנקו), ראדו גנסארי, אלון תורג'מן.

אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. לירון מולדובן
הפועל חיפה תדלג על פני המכשול במושבה? אלון תורג'מן/לירון מולדובן

הפועל אשקלון - מ.ס. אשדוד

המפגש היחיד על טהרת ליגת העל בסיבוב ח' מספק דרבי אזורי ראשון אי פעם בין שתי הקבוצות במסגרת הגביע. המארחת, שהגיעה לגמר הגביע ב-2007, לא ניצחה ב-11 משחקי הליגה האחרונים וסובלת מחיסורים רבים בשבועות האחרונים, כשהפעם יצטרף לרשימת הנעדרים גם יוסיפ איבנצ'יץ' המורחק. במ.ס. אשדוד, המעודדת מהמהפך בקרית שמונה וההיחלצות מהמקום האחרון, יחזור גדי קינדה שנופה מסגל הקבוצה בתחילת השבוע בגלל עבירת משמעת. גם יצחק אספה ישוב להרכב אחרי שסיים לרצות השעיה בגין חמישה כרטיסים צהובים. יובל יעקובוביץ', בנצי מושל ומאוריסיו יקבל מנוחה. ויקטור גנב הפצוע ימשיך להיעדר.

הרכב משוער, מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, בן אל אדרי, קרלו ברושיץ', אביב סולומון, יצחק אספה, סידני דה פרייטאס, גדי קינדה, דן ביטון, בלסינג אלקה, דין דוד.

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד (מימין) בעימות עם שחקני הפועל אשקלון. לירון מולדובן
חוזר לדרבי דרומי חם. גדי קינדה, מימין/לירון מולדובן

סקציה נס ציונה - בני סכנין

שנה רביעית ברציפות שהגרלת הגביע שולחת את בני סכנין לאצטדיון בנס ציונה. ב-2015 הפסידה 1:0 למכבי יבנה בסיבוב ח', ב-2016 עברה את סקציה נס ציונה בפנדלים בשמינית הגמר וב-2017 ניצחה 1:3 את מכבי שעריים בסיבוב ח'. עכשיו היא שוב מול הסקציה, שדרסה את ליגה א' דרום בסיבוב הראשון (14 ניצחונות ותיקו ב-15 משחקים) ולא ספרה את מכבי הרצליה בשלב הקודם (0:3 קל). סהר לוי, יוסי אסייג ושאר החברים יישארו בלתי מנוצחים גם אחרי מפגש עם קבוצה מליגת העל?

בצד השני, למרות שבסכנין לא מקלים ראש ביריבה מהליגה השלישית, פליקס נעים תרגל הרכב שכולל כמה שינויים כשאוסמה חלאיילה ומוחמד בדארנה יקבלו קרדיט בהרכב. ישראל זגורי ישוב גם כן ל-11 כשפיראס מוגרבי, עלא אבו סלאח, מוחמד כליבאת ועידן שמש לא יהיו כשירים למשחק.

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון, עטאא ג'אבר, איאהב גנאים, תאמבי סגס, מוחמד בדארנה, ישראל זגורי, אוסאמה חלאיילה.

שחקן סקציה נס ציונה סהר לוי חוגג. ברני ארדוב
מוביל את הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בשלוש הליגות הבכירות. סהר לוי/ברני ארדוב

הפועל עכו - מ.ס. כפר קאסם

אחרי הניצחון הגדול בחיפה, שחקניו של אלדד שביט צריכים לרדת לקרקע כדי לעשות סוף לרצף ההדחות שלהם בגביע. הפועל עכו סוחבת רצף של תשעה הפסדים בגביע, כשלמעשה הפעם האחרונה שעברה את סיבוב ח' הייתה ב-2009. מ.ס. כפר קאסם, שעוברת עונה לא טובה בליגה א' דרום ומדורגת רק במקום ב-10, בונה על אוהד אדלשטיין ומתן לוטטי ובעיקר לא רוצה חוויה דומה לזו מהמפגש הקודם שלה עם קבוצה מליגת העל (תבוסה 6:1 להפועל חיפה בסיבוב ח' אשתקד).

ברונו איבה וגבי קניקובסקי יחסרו בעכן כשינון אליהו, שזכה למחמאות לאחרונה ודילן דמרוואי צפויים לפתוח. פייסל מוליץ' עשוי גם כן לקבל את המקום בהרכב כשגם לוטם זינו צפוי לפתוח ב-11 של אלדד שביט.

הרכב משוער, הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, עמית ביטון, ינון אליהו, גל שיש, לוטם זינו, דילן דמרוואי, עמראן אלקרנוואי, סיראז' נאסר, פייסל מוליץ', בן אז'ובל.

גבי קניקובסקי, הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יש לעכו הזדמנות לעשות סוף לרצף ההדחות בסיבוב ח'. גבי קניקובסקי/אדריאן הרבשטיין

הפועל קטמון - בית"ר כפר סבא

המשחק היחיד בחמישי שלא יכלול קבוצה מהליגה הבכירה ייערך בטדי. בית"ר כפר סבא כבר הדיחה קבוצה מהליגה הלאומית בסיבוב הקודם, כשעידן סרור כבש צמד ברמלה וסידר למאמנו נועם שוהם מפגש עם הירושלמים, שנעצרו מעט לאחרונה אחרי דהירה לצמרת הלאומית. הפועל קטמון מקווה להעפיל לראשונה בתולדותיה לשמינית הגמר, שלב בו הכפר סבאים כבר היו ב-2012. באותו חודש, אגב, גם השיגו בטדי את ניצחונם היחיד על קטמון בליגה א' דרום, עם שער בדקה ה-90.

שחקני הפועל קטמון חוגגים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
רוצים עלייה ראשונה לשמינית הגמר. שחקני הפועל קטמון/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully