וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נוריס קול הפצוע ייעדר בין שבועיים לשלושה

3.1.2018 / 14:03

כוכב הצהובים סובל מקרע בשריר הירך האחורי ולא יטוס למדריד. בקבוצה ניסו להרגיע את הרוחות אחרי שקול העביר ביקורת על ספאחיה בטוויטר. במועדון שוב מגבים את פנאן: "כתב מדם לבו"

one

לאחר שניצחה את הפועל תל אביב בגביע המדינה, נכנעה אמש (שלישי) מכבי תל אביב בדרבי במסגרת הליגה, כשהפסידה 77:73 ביד אליהו. ראשי הקבוצה נראו מתוחים לאחר ההפסד. "אף אחד לא רוצה להפסיד בדרבי. כולם יודעים שזה יותר מסתם משחק", אמרו הצהובים.

היום קיבלה הקבוצה עוד חדשות רעות, לאחר שנוריס קול, שהרגיש אתמול כאבים בשריר הירך האחורי וטופל מאחורי הספסל, אובחן כסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, והוא ייעדר בין שבועיים לשלושה.

במהלך המשחק ניסה נוריס קול "להרים" את הקהל עם תנועות ידיים, אולם קיבל 19 דקות בלבד (וסיים עם מדד פלוס מינוס של +14) ובסיום שלח ביקורת מרומזת כלפי המאמן נבן ספאחיה, כשצייץ את האימוג'י הבא:

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 73:77 את מכבי תל אביב בהיכל
רגב פנאן תוקף: "האיגוד, המנהלת והפועל תל אביב: אתם נוראיים"
נבן ספאחיה: "עד הסוף חשבתי שננצח", דני פרנקו: "הבאנו המון לב ורצון"

לאחר מכן צייץ קול: +14

עוד לפני שאובחנה הפציעה קול היה עצבני מאוד, ואחרי הדרבי הוא עזב את חדר ההלבשה אחרון, ואמר על כך שהוא לא שיחק: "כמובן שאני מופתע שלא שיחקתי בדקות האחרונות, אני בסדר מבחינה פיזית". קול ביקר את המאמן: "אני לא יודע למה זה קרה, זו לא ההחלטה שלי. ספאחיה אמר שזה בגלל האיבודים שלי?...אוקיי, הוא המאמן". לשאלה לגבי חוסר היציבות של מכבי אחרי ניצחנות השיב קול: "אין לי הסבר לזה, קורים לנו דברים מוזרים אחרי ניצחונות גדולים. דברים מוזרים שאני לא רוצה לדבר עליהם, אבל אנחנו חייבים להשתפר".

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בעיה כפולה עם קול. ספאחיה/ברני ארדוב

כבר לאחר ההפסד בשבוע שעבר מול מלאגה, הביע קול חוסר שביעות רצון מכך שירד לספסל. האמריקאי אף לא אוהב את זה שנאלץ לעלות מהספסל, וכעת החל לתת לתסכול שלו ביטוי פומבי. "קול 'זורק' מדי פעם לשחקנים אם הוא לא מרוצה שהוא לא משחק, הוא לא טיפוס שמפנים רגשות. הוא ווינר וחשוב לו להיות על המגרש", ניסו להסביר במכבי תל אביב. אולם בפעם הראשונה העונה, סדקים בחדר ההלבשה באים לידי ביטוי באופן פומבי.

"בגלל ריבוי משחקים הלכו על רוטציה רחבה", הסבירו בקבוצה. "נוריס קול מתח מעט את שריר הירך האחורי ולכן נבן שמר עליו. שחקן תמיד רוצה לשחק, והצוות צריך לחשוב על התמונה הרחבה יותר. הוא ווינר ענק ועוד יעשה פה דברים גדולים". במכבי תל אביב ישוחחו עם הגארד כבר במהלך האימון היום.

מקצועית, מדובר בהפסד ליגה שני העונה של הצהובים. ספאחיה העיר לשחקנים בחדר ההלבשה על הטעויות שהובילו לאיבודי כדור, על הריבאונד ועל "חוסר ריכוז בהגנה ובהתקפה", כהגדרתו. לצהובים אין זמן רב להתאושש: כבר היום תצא הקבוצה לספרד לקראת המשחק מול ריאל מדריד. המאמן הודה כי לא ברור מתי דשון תומאס ישוב למשחק, ולא מן הנמנע כי קבוצתו תצרף שחקן נוסף.

עוד באותו נושא

רגב פנאן תוקף: "האיגוד, המנהלת והפועל תל אביב: אתם נוראיים"

לכתבה המלאה
נוריס קול שחקן מכבי תל אביב מול תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"שחקן תמיד רוצה לשחק, והצוות צריך לחשוב על התמונה הרחבה יותר". קול/ברני ארדוב

"ידענו שהפועל יבואו להילחם, זה דרבי", אמר ג'ון דיברתולומאו. "הם לקחו את ההובלה מההתחלה ואנחנו רדפנו אחריהם. ביצענו יותר מדי טעויות ושילמנו עליהן ביוקר".

יובל זוסמן הוסיף: "הפועל היתה אגרסיבית יותר מאיתנו. אנחנו צריכים לבוא מוכנים יותר למשחק מול מדריד, לעשות הכנה טובה יותר , דרבי זה יותר מסתם משחק, זה ברור".

המשחק שוב לווה בלא מעט תקריות. בקבוצה ציינו כי "נזרקו חפצים מיציע אוהדי הפועל תל אביב לעבר הפרקט בעת החימום ונשמעו שוב קריאות נאצה ושירים שהאוזן אינה יכולה לסבול וכוונו לעבר רגב פנאן ושמעון מזרחי". פנאן פרסם פוסט חריף בנושא אתמול בלילה. "הוא סופג מילים לא קלות. מי שעושה את זה הוא לא אוהד כדורסל", אמר גורם בקבוצה על הפוסט. במועדון הוסיפו: "זה מדם ליבו. מה שקרה עם אביו זו טרגדיה קשה של בן אדם, אפשר להבין שהוא בסערת רגשות".

עדכון ראשון: 08:35

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully