וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בפאלו בילס תרמו סכום עתק לקרן הצדקה של הקוורטרבק שהציל אותם

אחרי שאנדי דלטון מסינסינטי כיכב מול בולטימור ולמעשה שלח את בפאלו לפלייאוף לראשונה זה 17 שנה, אוהדי הבילס תרמו ממיטב כספם לקרן הצדקה שלו. התוצאה: הבדיחה הפכה לטירוף

אנדי דלטון. AP
תודה חבר. דלטון/AP

ככה ייעשה לאיש: אוהדי בפאלו בילס הביעו את תודתם והערכתם לקוורטרבק של סינסינטי אנדי דלטון, שלמעשה שלח אותם לפלייאוף, ותרמו לקרן הצדקה שלו למעלה מ-100 אלף דולר תוך 48 שעות.

דלטון הציל את העונה של הבילס עם מהלכים מכריעים ברבע האחרון שהעניקו לבאנגלס ניצחון על בולטימור, שלמעשה שלח את בפאלו לפלייאוף לראשונה זה עשור. בפאלו לא צפויה לנצח בחוץ את ג'קסנוויל ולהמשיך את המסע הקסום שלה העונה, אבל אוהדיה כל כך מאושרים על עצם היכללותם בפלייאוף, שהם פשוט לא יכולים להפסיק את החגיגות.

הסיפור התחיל כבדיחה ביום שני בבוקר, כשמספר אוהדים החליטו להביע את הוקרת התודה שלהם עם תרומה של כמה אלפי דולרים לקרן הצדקה. הסיפור תפס תאוצה, ואתמול כבר נרשמו בקרן הכנסות של למעלה מ-100 אלף דולר על ידי כ-5,000 תורמים שונים. "אנחנו לא יכולים להודות לכם מספיק, אל תפסיקו, אמר דלטון.

הקוורטרבק בהתחלה הופתע מהפעילות בקרן שלו, אבל בסוף הסיפור הפך ליוצא דופן, כשגם החשבון הרשמי של בפאלו עודד את אוהדיה לתרום. גם שחקני בפאלו הודו בפה מלא לדלטון בחדר ההלבשה אחרי ההצגה שלו ביום ראשון בלילה. אני אוהב אותך אנדי", צעק למצלמה הסייפטי מיקה הייד, בעוד אחר סיפר כי שלח לו ארגז בירה. אגב, רוב התרומות של אוהדי הבילס הן על סך של 17 דולר - כסמל על רצף 17 השנים שבהן בפאלו לא הייתה בפלייאוף, שנקטע.

אוהדי בפאלו בילס. AP
החבר'ה האלה? מטורפים? לא, מה פתאום. אוהדי בפאלו/AP

והנה תזכורת לכמה מהתגובות של אוהדי הבילס אחרי ההעפלה הדרמטית לפלייאוף:

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully