וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.1: אומטיטי נפגש עם מנצ'סטר סיטי, אלבס ז'ו עבר ליפן

בצרפת טוענים כי בלם ברצלונה ביקש מנציגי סיטי זמן לחשוב בטרם יחליט סופית על עתידו. החלוץ בן ה-30 חתם רשמית בנאגויה גמפוס. וגם: אמרה ג'אן מתקרב ליובנטוס, רפא מיר בדרך לוולבס

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

*החלוץ ז'ו (30) לשעבר במנצ'סטר סיטי וצסק"א מוסקבה הפך רשמית לשחקנה של נגויה גאמפוס מהליגה היפנית. הברזילאי נרכש תמורת סכום של 11 מיליון יורו והפך לשחקן היקר בתולדות הליגה היפנית.

* קוקה, שחקנה של שאלקה 04 שלא מצא את מקומו מאז עבר אליה מסביליה ב-2016, הצטרף בהשאלה ללבנטה עד תום העונה.

* ג'ורדן לארסון, בנו של הנריק האגדי, עזב את ניימיכן ההולנדית וחתם בנורשפינג השבדית.

* ניקולו בארלה, הקשר בן ה-20, חידש את חוזהו בקליארי עד 2022. בארלה רשם בשנה שעברה הופעה ראשונה במדי נבחרת איטליה.

*הקשר שון גוס (22) הצטרף בהשאלה מק.פ.ר. לגלאזגו ריינג'רס

* סואיליו מייטה, 23, קשר אחורי ששיחק בנבחרות הצעירות של צרפת, עבר בהשאלה ממונאקו לבורדו עד תום העונה.

* צ'לסי החזירה לשורותיה את הצעירים קייסי פאלמר (מהאדרספילד) ואיקה אוגבו (מבארנסלי). פאלמר עשוי לעבור להאדרספילד.

שמועות

* ב"יאהו" מדווחים שליברפול סימנה את תומא למאר ממונאקו כמחליף אפשרי לפיליפה קוטיניו

* רובין ואן פרסי חלוצה של פנרבחצ'ה ונבחרת הולנד לשעבר מנהל מו"מ להתרת חוזהו ועל פי הדיווחים הוא יחזור לפיינורד קבוצת נעוריו כדי לסיים בה את הקריירה כפי שעשה לפניו דירק קויט.

* החלוץ הארגנטינאי לוסיאנו וייטו סיכם בוולנסיה, והוא מושאל לקבוצה מאתלטיקו מדריד, עם אופציית רכישה של 14 מיליון יורו. אתלטיקו קנתה את וייטו ב-2015 תמורת 20 מיליון יורו (אחרי שכבש 20 שערים בעונה), אבל מאז קרטע ובשנה שעברה הושאל לסביליה. הוא כבר היה על סף סיכום בספורטינג, אבל בחר בוולנסיה. "העזיבה שלו מעצבנת אותי, כי היכולת שלו לא תורגמה לשערים, בקבוצה שלא יכולה לחכות", אמר עליו דייגו סימאונה.

סרחיו רומרו, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
רוצה לשחק באופן קבוע. סרחיו רומרו/GettyImages

* אמרה ג'אן מתקרב ליובנטוס. האם לצד השמועות הגוברות על מעבר של קוטיניו לברצלונה, ליברפול עומדת לאבד עוד חוליה חשובה במערך? על פי הדיווחים באנגליה, הדילמה של יובנטוס היא האם להגיע עם ג'אן לסיכום כבר עכשיו ושיגיע בחינם בקיץ, או לשלם עבורו 6-5 מיליון ליש"ט ולצרפו כבר בינואר. לאור השמועות על קבוצות אחרות שמעוניינות בקשר (מנצ'סטר יונייטד?), ייתכן שיובה תפעל לצרפו כבר בשבועות הקרובים.

* בנוסף, העיתונאי הספרדי הבכיר של "סקיי" גיים בלאגה מנתח: "בנוגע לקוטיניו, ברצלונה תציע בקרוב 110 + 40 מיליון יורו. השחקן רוצה לעבור לברצלונה. השחקנים הבכירים של בארסה רוצים אותו. ברתומאו מרגיש שיש לו חוב כלפיו, שהוא ישפר את הקבוצה. הטון של ליברפול השתנה, אבל היא לא קבעה עליו מחיר. ליברפול תגיב כשתגיע עליו ההצעה הרשמית. והיא תגיע".

* ברצלונה בדרך לאבד נכס יקר? ה"סאן" מדווח שלבלם סמואל אומטיטי ישנו סעיף שחרור העומד על כ-50 מיליון ליש"ט וכי מנצ'סטר סיטי מתכוונת להפעיל אותו כבר החודש ולהביא את הצרפתי למנצ'סטר כמחליף פוטנציאלי לוינסנט קומפני, שלא מצליח לחזור לכושר וסובל מפציעות. הצרפתי הצטרף לבארסה מליון ב-2016 תמורת 25 מיליון יורו. "ל'אקיפ" מאשר היום ומדווח כי "האפשרות של מעבר של אומטיטי מברצלונה לסיטי התחיל כשמועה קטנה של צהובוני אנגליה, והפכה לסבירה וממשית". על פי הדיווחים אומטיטי נפגש עם אנשי סיטי וביקש זמן לחשוב על עתידו.

* חלוץ ולנסיה בן ה-20, רפא מיר, שהיה על הכוונת של ריאל מדריד בחודשים האחרונים, יעבור דווקא לוולבס. באנגליה טוענים שהקבוצה מליגת המשנה הציעה לעטלפים 2 מיליון יורו על מיר, שכבש 15 שערים ב-19 משחקיו העונה בקבוצת המילואים של ולנסיה, בעוד ההצעה של הבלאנקוס עמדה על 500 אלף יורו בלבד.

* ה"מירור" מדווח שצ'לסי סימנה יעד מרכזי לחלון ההעברות החורפי בדמותו של אלכס סנדרו - מגנה השמאלי של יובנטוס, והבלוז מוכנים לשלם 50 מיליון ליש"ט תמורתו. אם יעזוב, אלופת איטליה צפויה לפנות לבאייר לברקוזן בנוגע לוונדל הברזילאי.

* ברצלונה ככל הנראה מנסה להיפטר מאנדרה גומש, והמועמדת המובילה לקלוט אותו היא מנצ'סטר יונייטד, שצפויה לשלם עבורו 35 מיליון יורו.

* ילד הפלא האמריקאי בן ה-16 טיילור בות' שמשחק בריאל סולט לייק סיטי מעניין מאוד את ענקיות היבשת. ה"וושינגטון פוסט" מדווח שהקבוצה הכי רצינית לגביו היא כרגע באיירן מינכן. הכוכב עצמו רוצה לעבור לגרמניה כפי שעשה בן ארצו כריסטיאן פולישיץ'.

שער "ספורט" הספרדי מדווח על קוטיניו קרוב ברצלונה. אתר רשמי
שער "ספורט" הקטלאני: "קוטיניו מאוד מאוד מאוד קרוב"/אתר רשמי

* מנצ'סטר יונייטד רוצה לשאול מפריס סן ז'רמן את לוקאס מורה, קבוצת הפאר הצרפתית תסכים לעסקת השאלה ומכירה עתידית של 40 מיליון ליש"ט בקיץ.

* שחקן ברצלונה ארדה טוראן הוצע למילאן ואברטון, כך על פי דיווחים בספרד.

* בפורטוגל מדווחים שנשיא ספורטינג ליסבון הודיע לארסנל ולווסטהאם שאין להם על מה לדבר בעניינו של הקשר וויליאם קרבאליו. הנשיא מעוניין שהשחקן ימשיך לפחות עד לסוף העונה ויעזור לקבוצתו במאבק האליפות.

* לסטר סיטי מעוניינת מאוד במגנה השמאלי של סלטה ויגו, ג'וני קסטרו, ומוכנה לשלם עבורו כ-15 מיליון יורו.

* ב"אינדיפנדט" מדווחים שסרחיו רומרו, השוער המחליף של מנצ'סטר יונייטד ושל נבחרת ארגנטינה, הגיש בקשת העברה רשמית, שכן הוא רוצה לשחק באופן קבוע בחצי העונה הקרוב לפני המונדיאל.

* רשת NTV מדווחת שחלוץ נבחרת אלג'יריה ולסטר סיטי, איסלאם סלימאני, נמצא על סף הצטרפות לבשיקטאש בהשאלה עד לתום העונה כמחליפו של ג'נק טוסון, שצפוי להצטרף לאברטון.

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully