וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא על קוטיניו לבדו: 10 השחקנים החמים של שוק ההעברות בינואר

ארדה טוראן וברצלונה יגיעו להסכם גירושין, סטארידג' ובארקלי יחפשו מעברים שיבטיחו להם מקום במונדיאל ולאון גורצקה יחתום בקבוצה חדשה. וגם: ז'ואאו מריו והרכש של נאפולי

one

פיליפה קוטיניו

הסאגה שמתמשכת כבר לפחות חצי שנה, אמורה להגיע לסיום במהלך ינואר. בתקשורת הקטלאנית סיפרו בשבוע שעבר שאנשי ברצלונה מנהלים ישיבות ארוכות כדי לגבש הצעה שתניח את דעתה של ליברפול, כולל מספר התשלומים והבונוסים העתידיים, ונראה שהיום קרב והולך; קוטיניו יהפוך לשחקן ברצלונה.

שחקן ליברפול פליפה קוטיניו חוגג. רויטרס
זה נראה סגור. קוטיניו/רויטרס

לאונרדו בונוצ'י

אם הוא היה יודע שכך הדברים יראו בינואר, לא בטוח שהבלם היה ממהר לעזוב את יובנטוס לטובת מילאן. היום גם ג'אנלואיג'י בופון אמר ש"אני חושב שלאו מצטער היום שהוא עזב את יובה" ואם הדשדוש וחוסר הוודאות של מילאן יימשכו, הוא ימהר לחפש חבל הצלה. ריאל מדריד או צ'לסי עשויות לזרוק לו אחד כזה, אולי אפילו בינואר.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
לאונרדו בונוצ'י שחקן מילאן. רויטרס
עשוי לחפש חבל הצלה בקרוב. בונוצ'י/רויטרס

אלכסיס סאנצ'ס

יאריך חוזה, לא יאריך חוזה. הסאגה הזו העסיקה את אוהדי ואנשי ארסנל יותר משנה. ובכן, התשובה שלילית: החלוץ הצ'יליאני דחה את כל ההצעות שהוגשו לו והוא יעזוב את התותחנים כאחד מהשחקנים השנואים בחדר ההלבשה. אלכסיס מסיים חוזה בקיץ ויכול לחתום כבר עכשיו על חוזה מקדים ולעבור ללא תמורה, אבל מנצ'סטר סיטי שוקלת לרכוש אותו בינואר כדי לא להיפגע מהפציעה של גבי ז'סוס.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
השחקנים של ארסנל יחגגו ביום שהוא יעזוב. אלכסיס/רויטרס

ירי מינה

הבלם הקולומביאני של פלמייראס מוזכר השכם וערב כמועמד לברצלונה ונהנה מעבודת יח"צ פנטסטית בעיתוני ספרד וקטאלוניה. העזיבה המיועדת של חאבייר מסצ'ראנו אמורה לסלול למינה בן ה-23 את הדרך לרוטציה של ארנסטו ואלוורדה וצריך לזכור שלברצלונה יש זכות ראשונים לקנות אותו. האם היא תממש אותה? לא בטוח.

שחקן נבחרת קולומביה ג'רי מינה. AP
מכונת יח"צ משומנת. מינה/AP

ליאון גורצקה

קשר נבחרת גרמניה סירב לכל ההצעות של שאלקה להארכת חוזה ויהפוך לשחקן חופשי ביוני. אם לשפוט על פי דיווחים מהחודשים האחרונים, גורצקה מבוקש בליברפול וברצלונה, אבל אף אחד לא יתפלא אם הוא ינחת בסופו של דבר בבאיירן מינכן. החתימה אמורה להתבצע בינואר, אבל המעבר יקרה כנראה בקיץ.

לאון גורצקה שחקן שאלקה. AP
ליברפול? ברצלונה? באיירן מינכן? גורצקה/AP

רוס בארקלי

אחד משחקני העתיד של הכדורגל האנגלי חווה את העונה הקשה בקריירה. פציעה ארוכה, סירוב עיקש לחתום על חוזה חדש ושמועות חוזרות ונשנות על מעברים לקבוצה אחרת. אברטון כבר הבינה שהיא לא תרוויח סכום עתק והיא תשמח למכור את בארקלי בינואר כדי להרוויח סכום בעל משמעות. טוטנהאם נחשבת למועמדת הבכירה לצרף אותו.

רוס בארקלי אברטון מול נת'ניאל קליין אברטון. GettyImages
יהפוך לתרנגול? בארקלי/GettyImages

ז'ואאו מריו

בשלושת החודשים האחרונים, קשר נבחרת פורטוגל פתח רק במשחק ליגה אחד במדי אינטר ובאיטליה מספרים שהוא רוצה לעזוב. מריו רק בן 24 ועתידו עוד לפניו. הוא מחזיק בחוזה עד קיץ 2021 ועלה לאינטר 40 מיליון יורו, ונראה שהיא תדרוש סכום דומה עבור מכירה. ז'וזה מוריניו מתעניין, אבל האם ההנהלה שלו תסכים?

שחקני אינטר איבן פרישיץ', ז'ואאו מריו. AP
מוריניו מתעניין. והנהלת יונייטד? ז'ואאו מריו/AP

אלכס גרימאלדו

המגן השמאלי שגדל בברצלונה אמור להיות התוספת הטרייה לפרויקט הלוהט של מאוריציו סארי ואורליו דה לורנטיס בנאפולי. הוא דינמי, הוא פעלתן, הוא לא מפסיק לעבוד והוא במגמת עלייה. בנפיקה רכשה אותו מבארסה תמורת 2.1 מיליון יורו בדיוק לפני שנתיים ועכשיו צפויה למכור אותו תמורת כ-30 מיליון.

מגן בנפיקה אלחנדרו אלכס גרימאלדו. GettyImages
נרכש ב-2.1 מיליון יורו, יימכר ב-30 מיליון. גרימאלדו/GettyImages

ארדה טוראן

גם בגיל 30 וכשנדמה שהוא מסתכסך כמעט עם כל דבר שזז, לארדה טוראן הדעתן יש מה לתרום לקבוצות צמרת אירופאיות. בשיקטאש וגלאטסראיי מחכות בזרועות פתוחות והסוכן מנסה לעניין את מילאן ואברטון. אבל ארדה בינתיים לא ממהר לוותר על החוזה בקאמפ נואו ומושך את הזמן. בכל מקרה לכולם ברור שהחיבור הזה חייב להסתיים בגירושין בינואר.

שחקן ברצלונה, ארדה טוראן. GettyImages
לא ממהר לוותר על החוזה. ארדה/GettyImages

דניאל סטארידג'

יורגן קלופ כבר הבהיר לחלוץ האנגלי שהוא רשאי לחפש קבוצה אחרת וליברפול תשמח להשאיל אותו. סטארידג' יודע שבעוד חצי שנה יש מונדיאל ואם ברצונו להיות שם, הוא זקוק לדקות משחק ובעיקר לכדורים ברשת. הוא לא יתקשה למצוא קבוצה חדשה, אבל יהיה חייב לבחור נכון מבין ההצעות הרבות שיונחו בפניו. ובעיקר להישאר בריא.

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
יצטרך לבחור נכון את התחנה הבאה ובעיקר להישאר בריא. סטארידג'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully