וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אייל שולמן נפצע בברכו וייעדר כמה שבועות

2.1.2018 / 12:23

הגארד שהצטרף לפני כמה שבועות בלבד, נפצע באימון. ההערכות הן שהוא סובל מפגיעה במיניסקוס. הוא מצטרף לניצן חנוכי ודרו קרופורד ברשימת הפצועים בקו האחורי של ראשון לציון

one

גארד מכבי ראשון לציון אייל שולמן נפצע בברכו באימון הקבוצה אמש (שני) ויעבור היום סדרת בדיקות לקביעה סופית של חומרת מצבו. ההערכות בעיר היין הן כי שולמן סובל מפגיעה במיניסקוס, אך לא מקרע. אם ההערכות יתבררו כנכונות, שולמן יחמיץ מספר שבועות של פעילות. הוא בכל מקרה לא אמור להיות בסגל לקראת משחק הליגה נגד גלבוע/גליל מחר.

שולמן הצטרף לקדנציה שנייה בראשון לציון רק לפני מספר שבועות, כשכבר במשחק הבכורה שלו נגד בני הרצליה קלע 8 נקודות והיה טוב מאוד. הוא הגיע לקבוצה אחרי שפתח את העונה בחוזה זמני בהפועל תל אביב, אך לא קיבל דקות משמעותיות תחת דני פרנקו.

הגארד החדש של שמוליק ברנר הוא הפצוע השלישי בסגל של הכתומים. ניצן חנוכי קרע את הרצועה הצדית בברכו, וצפוי לחזור לשחק רק בחודש הבא ואילו דרו קרופורד סבל מנקע חמור ברגלו במשחק שמינית גמר גביע המדינה נגד עירוני נס ציונה, ופספס את ההפסד ברבע הגמר להפועל חולון. בראשון עושים מאמצים להכשירו לקראת המשחק נגד גלבוע/גליל.

שחקן מכבי קרית גת אייל שולמן. ברני ארדוב
היעדרות מאכזבת. שולמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully