וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חמש נקודות מהקו האדום? אפשר להבין למה אלאך מתכונן לעונה הבאה"

2.1.2018 / 10:43

שחקנים במכבי חיפה הגיבו על ההחלטה של המנהל הטכני להקפיא את רוב מדיניות הרכש שלו. יונתן לוי יקבל אישור לשחק מול הפועל תל אביב. חלוץ פיינורד יגיע בקיץ במקום דמארי?

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי חיפה מנסים לקדם את הגעת המאמן הנק פרייזר, אולם המכשול כרגע קשור לעובדה שהוא מחזיק בחוזה בויטסה עד תום העונה. כזכור, חיפה חזרה שלשום לשיחות עם המאמן לאחר תקופה בה הצדדים היו בנתק, ובה הכחיש המאמן בתקשורת ההולנדית את האפשרות שיגיע לישראל. סוכנו של פרייזר צפוי להגיע בקרוב לארץ, אך לא בטוח שבהקשר הזה. מישל פרודום הוצע, גם פרד רוטן ברשימות, ובחיפה מבהירים ששום דבר עדיין אינו סגור. "אלאך כל כך רוצה את פרייזר, שנדמה שהוא מוכן לחכות לו אפילו עד הקיץ. הבעיה היא שבמצב הנוכחי אי אפשר לחכות יותר מדי. אם לקבוצה היו עוד שלושה ניצחונות בכיס, אני מניח שהיו מחכים לו עד סוף העונה", אמר גורם הבקיא בפרטים.

אלאך לא מתכנן לשחרר את עומרי בן הרוש כרגע. במועדון מעדיפים להשאיר את ניקיטה רוקאביציה גם בעונה הבאה משום שאינו נחשב כזר, בעוד שגיורגי קוסטדינוב עשוי לפנות את מקומו לקשר אחורי אם לא ישתפר.

נראה כי הסיטואציה בה נמצאת הקבוצה לא נעימה גם עבור השחקנים. "חמש נקודות מהקו האדום בשלב כזה של העונה? אני חושב שאף אחד מאיתנו לא היה מאמין שזה יקרה בקיץ. אף אחד לא חשב שניאבק על אליפות, אבל בשלב הזה היית מצפה שנתחרה חזק על מקום בפלייאוף העליון. אפשר להבין למה אלאך מתכנן את העונה הבאה", אמר אחד מהם. כזכור, אתמול פרסמנו כי אלאך הודיע להנהלה על הקפאת מדיניות הרכש.

במקביל, ההולנדי עוקב מקרוב אחר חלוץ פיינורד, מיכיאל קראמר, אותו שוקלים לצרף בעונה הבאה. ההולנדי בן ה-29 מסיים חוזה בקיץ ואלאך מעריך אותו מאוד. בקיץ הקודם זכה להתעניינות גם מהפועל באר שבע. קראמר נרכש ב-2015 על ידי הקבוצה אותה אהד בילדותו. בעונה הראשונה כבש 14 שערי ליגה, אך בעונה שעברה ובזו הנוכחית ממעט לשחק. סוכן השחקנים שלומי בן עזרא הצהיר הבוקר כי הוא מתכוון להביא לישראל את סופיאן חאביבו, קשר הנבחרת הצעירה של ניז'ר לצורך התרשמות במועדון.

עוד בנושא:

במכבי חיפה אישרו: הנק פרייזר המועמד המוביל לאימון הקבוצה
יעקב שחר: "בדרך לאימונים יוסי בניון בכה ובדרך לבנק הוא צחק"

שחקן מכבי חיפה, גיורגי קוסטדינוב. סוכנות ג'יני
עשוי לפנות את מקומו לקשר אחורי אם לא ישתפר. קוסטדינוב/סוכנות ג'יני

מכבי חיפה ביקשה אישור לשתף את המגן יונתן לוי מול הפועל תל אביב. הסיבה לכך היא התרופה שנטל לפני המשחק האחרון, אך מבדיקה נוספת שנערכה התברר כי המרכיב האסור לספורטאים בדקסמול אמור לפוג תוך 48 שעות. ההערכה היא שלוי יפתח בהרכב בסופו של דבר.

במשפחת בוזגלו אישרו אתמול כי הבן מאור המריא להולנד להיפגש עם רופא מומחה בתיווכו של מוחמד אלאך, כדי לבחון האם מדובר בפציעה שאינה מחייבת ניתוח. בסביבתו של השחקן משתדלים לא לפתח ציפיות בנושא, משום שהערכת הרופאים עשויה להשתנות, גם אם מדובר בקרע חלקי בשתל. "אם זה יקרה, זה יהיה נס", אמרו אתמול. הפגישה עם הרופא המומחה צפויה להתקיים בסוף השבוע, כשמי שמלווה את הנושא מקרוב הוא אלאך בעצמו. בוזגלו רוצה להיפגש גם עם דוקטור רמון קוגאט בברצלונה, כשבמועדון היה מי שהמליץ לו על ביקור אצל רופא מומחה בלונדון. "יש דעות לכאן ולכאן, אבל בסופו של דבר רק מאור יחליט מה טוב בשבילו", הבהירו בחיפה.

שחקני הקבוצה ייפרדו היום בערב באופן רשמי מדקל קינן, במסעדה במרכז הקונגרסים. הבלם ישוחח עם השחקנים לפני שימריא לתחנה הבאה שלו, בארצות הברית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully