וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן ייעדר כשבועיים לפחות, יחמיץ את המפגשים עם גולדן סטייט

יוסטון הודיעה כי כוכבה ינוח תקופה ממושכת אחרי שנפצע בשריר הירך האחורי במפגש עם הלייקרס והוא ייעדר דווקא מהמפגשים מול האלופה החודש. בטורונטו מתלהבים מדרוזן: "סופרסטאר אמיתי"

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס, מול ג'וש הארט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
נפצע בתזמון לא משהו. ג'יימס הארדן/AP

אחרי פתיחת עונה נהדרת ורצף של ניצחונות, יוסטון נעצרה בשבועיים האחרונים ונקלעה למשבר שכלל חמישה הפסדים רצופים. הרוקטס הצליחו לעצור את הסחף עם ניצחון דחוק בשתי הארכות על הלייקרס, אלא שהם גם איבדו במשחק הזה את כוכבם הגדול ג'יימס הארדן.

הקבוצה אישרה שהארדן, שמתח את שריר הירך האחורי, ייאלץ להיעדר מפעילות לפחות כשבועיים. זו מכה לא פשוט למייק דאנטוני שייאלץ כעת להסתדר ללא הכוכב הגדול שלו ושל מלך סלי הליגה כולה עם לא פחות מ-32.1 נקודות בממוצע למשחק. הארדן החמיץ רק שני משחקים מאז תחילת עונת 2014/15 ומעולם לא פספס יותר מתשעה משחקים בעונה אחת. יוסטון, שרק עכשיו קיבלה בחזרה את כריס פול וקלינט קאפלה מפציעות, תחסר את הארדן במיוחד בשני המפגשים שמצפים לה החודש מול גולדן סטייט האלופה. הראשון בליל חמישי והשני ב-20 לחודש, כאשר יש סבירות נמוכה שהוא יתאושש עד למפגש הזה.

עוד בנושא:

52 נקודות לדרוזן בניצחון טורונטו, מינסוטה הביסה את הלייקרס

דמאר דרוזן טורונטו. רויטרס
שיא קריירה. דמאר דרוזן/רויטרס

אבל עם כל הכבוד להארדן, כוכב הלילה ב-NBA היה דמאר דרוזן. הגארד של טורונטו הוליך אותה לניצחון קשה על מילווקי עם שיא קריירה של 52 נקודות והוא ממשיך את העונה המצוינת שלו.

"עוד כשהייתי ילד חלמתי על רגעים כאלו", אמר דרוזן, שהפך לשחקן השלישי בתולדות המועדון שעובר את ה-50 נקודות כשהקודמים היו וינס קרטר וטרנס רוס, שניהם שחקנים פעילים. "הוא משחק עם הרבה תשוקה. הוא סופרסטאר אמיתי", שיבח אותו מאמנו דווין קייסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully